Наприкінці серпня судно Stavros перевозило вугілля з порту Росії після набрання чинності санкцій Європейського Союзу щодо цього товару. На борту судна було понад 50 000 т вугілля, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За даними аналітичних компаній Kpler та Logistic OS, судно Stavros завершило навантаження 53 000 т вугілля 29 серпня з російського Таманського терміналу.
- За даними судноплавного агентства EISA, цей причал використовується для завантаження вугілля.
- Судно прибуло до порту недалеко від міста Іскендерун у Туреччині 5 вересня.
- Stavros перебуває в управлінні компанії Eastern Mediterranean Maritime, що базується в Афінах. Представник компанії відмовився коментувати вантаж корабля, але сказав, що порушення санкцій немає, якщо пункт призначення не перебуває в ЄС.
- Європейська комісія раніше заявляла, що санкції поширюються на будь-які постачання вугілля з Росії, незалежно від їхнього пункту призначення.
- Заборона щодо вугілля стосується як купівлі, так і передачі, незалежно від кінцевого пункту призначення, заявив виконавчий орган ЄС. Санкції також поширюються на фінансування та страхування компаніями ЄС, незалежно від походження компанії, яка забирає вантаж.
- Агентство зазначає, що наразі незрозуміло, чи було це вугілля видобуто в Росії, кому зрештою належить судно, кінцевий пункт призначення та використання партії теж невідомі.
- Представник уряду Греції сказав, що не може коментувати ситуацію.
Контекст
Після вторгнення Росії в Україну в лютому ЄС запровадив низку санкцій.
Заборона на вугілля була схвалена ЄС у квітні як частина пʼятого пакету санкцій проти Росії. На той час ЄС заявив, що це вплине на чверть всього російського експорту вугілля.
Заборона імпорту російського вугілля запроваджена з 10 серпня. Минулого місяця комісія опублікувала розʼяснення, в якому наголошується, що санкції забороняють компаніям ЄС надавати послуги, такі як фінансування чи страхування для будь-яких поставок вугілля з Росії.
У повідомленні, розісланому минулого місяця членами Міжнародної групи P&I Clubs, які покривають 90% світового океанського тоннажу від таких ризиків, як розливи, передбачається, що компанії були здивовані поясненням ЄС.
Згідно з циркуляром, більшість страховиків підпадають під юрисдикцію ЄС, бо навіть ті, що базуються за межами блоку, залежать від європейських перестраховиків для диверсифікації своїх ризиків.
Обмеження на морські постачання російської нафти також набудуть чинності наприкінці цього року. Ці заходи також включатимуть заборону супутніх послуг, включаючи страхування, які використовуються для транспортування нафти по всьому світу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.