Мільярдер Ілон Маск замінить логотип Twitter із пташкою на «X». Компанія проведе великий корпоративний ребрендинг на тлі проблем із залученням реклами та боротьби з конкурентами, пише The Financial Times.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Про оновлення лого Маск оголосив 23 липня, заявивши, що «незабаром ми попрощаємося з брендом twitter і, поступово, з усіма пташками». «Якщо сьогодні ввечері буде опубліковано достатньо хороший логотип «X», ми зробимо так, щоб [його] опублікували в усьому світі завтра», – додав власник соцмережі.
- Раніше Маск уже змінив назву компанії на X Corp в документах як частину своїх планів створити «додаток для всього» під брендом «X».
- Напередодні Лінда Яккаріно, новий виконавчий директор Twitter, виклала бачення «X» на зустрічі з провідними маркетологами в Напі (Каліфорнія), закликавши присутніх співпрацювати з компанією над її новими амбіціями, оскільки «зміни почнуть розгортатися найближчими тижнями».
- Компанія планує перейти від платформи, орієнтованої на текст, до інтеграції більше аудіо, відео та платіжних функцій і прагне залучити рекламодавців, а також співпрацювати із мовниками або платіжними системами.
- Яккаріно також повідомила рекламодавцям, що компанія планує використовувати штучний інтелект, тісно співпрацюючи з новою компанією Маска зі штучного інтелекту xAI.
- Дані Twitter можуть бути використані для навчання моделей ШІ, розроблених xAI. Водночас технологія xAI може бути використана для покращення Twitter, заявили в компанії.
- «X – це майбутній стан необмеженої інтерактивності – зосереджений на аудіо, відео, обміні повідомленнями, платежами/банківськими послугами, які створюють глобальний ринок для ідей, товарів, послуг і можливостей», – написала Яккаріно в Twitter у неділю. «Завдяки штучному інтелекту «X» об’єднає нас усіх способами, які ми тільки починаємо уявляти», – зазначила вона.
Контекст
Логотип Twitter із світло-блакитним птахом – «найбільш впізнаваний актив компанії», йдеться на її сайті. Співзасновник Twitter Біз Стоун назвав його «Ларрі Т. Берд» на честь Ларрі Берда, колишнього баскетболіста.
Послаблення модерації, контроверсійні пости і незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.
Річ не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій у рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta і TikTok.
Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування – це частина нової стратегії зосередження на відео. Більше про це читайте тут.
15 липня Маск запустив свій стартап із штучним інтелектом xAI і представив команду інженерів, таким чином бізнесмен сподівається кинути виклик OpenAI і створити альтернативу ChatGPT. Згідно з відомостями на веб-сайті, нова компанія Маска відокремлена від X Corp, але тісно співпрацюватиме з Twitter, Tesla та іншими компаніями. xAI заявила, що набирає досвідчених інженерів та дослідників у районі затоки Сан-Франциско.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.