Категорія
Новини
Дата

Ілон Маск змінює логотип Twitter на тлі конкуренції і проблем із рекламодавцями – FT

2 хв читання

Мільярдер Ілон Маск замінить логотип Twitter із пташкою на «X». Компанія проведе великий корпоративний ребрендинг на тлі проблем із залученням реклами та боротьби з конкурентами, пише The Financial Times.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Про оновлення лого Маск оголосив 23 липня, заявивши, що «незабаром ми попрощаємося з брендом twitter і, поступово, з усіма пташками». «Якщо сьогодні ввечері буде опубліковано достатньо хороший логотип «X», ми зробимо так, щоб [його] опублікували в усьому світі завтра», – додав власник соцмережі. 
  • Раніше Маск уже змінив назву компанії на X Corp в документах як частину своїх планів створити «додаток для всього» під брендом «X».
  • Напередодні Лінда Яккаріно, новий виконавчий директор Twitter, виклала бачення «X» на зустрічі з провідними маркетологами в Напі (Каліфорнія), закликавши присутніх співпрацювати з компанією над її новими амбіціями, оскільки «зміни почнуть розгортатися найближчими тижнями». 
  • Компанія планує перейти від платформи, орієнтованої на текст, до інтеграції більше аудіо, відео та платіжних функцій і прагне залучити рекламодавців, а також співпрацювати із мовниками або платіжними системами. 
  • Яккаріно також повідомила рекламодавцям, що компанія планує використовувати штучний інтелект, тісно співпрацюючи з новою компанією Маска зі штучного інтелекту xAI. 
  • Дані Twitter можуть бути використані для навчання моделей ШІ, розроблених xAI. Водночас технологія xAI може бути використана для покращення Twitter, заявили в компанії. 
  • «X – це майбутній стан необмеженої інтерактивності – зосереджений на аудіо, відео, обміні повідомленнями, платежами/банківськими послугами, які створюють глобальний ринок для ідей, товарів, послуг і можливостей», – написала Яккаріно в Twitter у неділю. «Завдяки штучному інтелекту «X» об’єднає нас усіх способами, які ми тільки починаємо уявляти», – зазначила вона.
Ілон Маск змінює логотип Twitter на тлі конкуренції і проблем із рекламодавцями – FT /Фото 1

Фото: Twitter Ілона Маска

Контекст

Логотип Twitter із світло-блакитним птахом – «найбільш впізнаваний актив компанії», йдеться на її сайті. Співзасновник Twitter Біз Стоун назвав його «Ларрі Т. Берд» на честь Ларрі Берда, колишнього баскетболіста.

Послаблення модерації, контроверсійні пости і незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.

Річ не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій у рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta і TikTok.

Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування – це частина нової стратегії зосередження на відео. Більше про це читайте тут.

15 липня Маск запустив свій стартап із штучним інтелектом xAI і представив команду інженерів, таким чином бізнесмен сподівається кинути виклик OpenAI і створити альтернативу ChatGPT. Згідно з відомостями на веб-сайті, нова компанія Маска відокремлена від X Corp, але тісно співпрацюватиме з Twitter, Tesla та іншими компаніями. xAI заявила, що набирає досвідчених інженерів та дослідників у районі затоки Сан-Франциско.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд