Мільярдер Ілон Маск замінить логотип Twitter із пташкою на «X». Компанія проведе великий корпоративний ребрендинг на тлі проблем із залученням реклами та боротьби з конкурентами, пише The Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Про оновлення лого Маск оголосив 23 липня, заявивши, що «незабаром ми попрощаємося з брендом twitter і, поступово, з усіма пташками». «Якщо сьогодні ввечері буде опубліковано достатньо хороший логотип «X», ми зробимо так, щоб [його] опублікували в усьому світі завтра», – додав власник соцмережі.
- Раніше Маск уже змінив назву компанії на X Corp в документах як частину своїх планів створити «додаток для всього» під брендом «X».
- Напередодні Лінда Яккаріно, новий виконавчий директор Twitter, виклала бачення «X» на зустрічі з провідними маркетологами в Напі (Каліфорнія), закликавши присутніх співпрацювати з компанією над її новими амбіціями, оскільки «зміни почнуть розгортатися найближчими тижнями».
- Компанія планує перейти від платформи, орієнтованої на текст, до інтеграції більше аудіо, відео та платіжних функцій і прагне залучити рекламодавців, а також співпрацювати із мовниками або платіжними системами.
- Яккаріно також повідомила рекламодавцям, що компанія планує використовувати штучний інтелект, тісно співпрацюючи з новою компанією Маска зі штучного інтелекту xAI.
- Дані Twitter можуть бути використані для навчання моделей ШІ, розроблених xAI. Водночас технологія xAI може бути використана для покращення Twitter, заявили в компанії.
- «X – це майбутній стан необмеженої інтерактивності – зосереджений на аудіо, відео, обміні повідомленнями, платежами/банківськими послугами, які створюють глобальний ринок для ідей, товарів, послуг і можливостей», – написала Яккаріно в Twitter у неділю. «Завдяки штучному інтелекту «X» об’єднає нас усіх способами, які ми тільки починаємо уявляти», – зазначила вона.
Контекст
Логотип Twitter із світло-блакитним птахом – «найбільш впізнаваний актив компанії», йдеться на її сайті. Співзасновник Twitter Біз Стоун назвав його «Ларрі Т. Берд» на честь Ларрі Берда, колишнього баскетболіста.
Послаблення модерації, контроверсійні пости і незвичний стиль управління власника Twitter Ілона Маска призвели до того, що соцмережа втратила близько 50% річного виторгу, який становив $5 млрд.
Річ не лише в тому, що бренди не хочуть бачити свою рекламу поруч із расистським чи дезінформаційним контентом. Twitter ще до приходу Маска критикували за відсутність інновацій у рекламних інструментах і за гірші рекламні пропозиції, ніж у Meta і TikTok.
Новий рекламний формат Twitter, який нині на стадії бета-тестування – це частина нової стратегії зосередження на відео. Більше про це читайте тут.
15 липня Маск запустив свій стартап із штучним інтелектом xAI і представив команду інженерів, таким чином бізнесмен сподівається кинути виклик OpenAI і створити альтернативу ChatGPT. Згідно з відомостями на веб-сайті, нова компанія Маска відокремлена від X Corp, але тісно співпрацюватиме з Twitter, Tesla та іншими компаніями. xAI заявила, що набирає досвідчених інженерів та дослідників у районі затоки Сан-Франциско.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.