Категорія
Новини
Дата

«Інтерпайп» Віктора Пінчука торік зменшила показник EBITDA на 11%. Дохід від реалізації продукції становив $981 млн

1 хв читання

Українська промислова компанія «Інтерпайп» за 2022 рік скоротила показник EBITDA на 11% р/р, до $204 млн, ідеться в повідомленні виробника сталевих труб та залізничної продукції. Дохід від реалізації продукції зменшився на 13% р/р, до $981 млн.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Минулого року «Інтерпайп» зменшила виробництво сталі на 39% р/р, до 595 000 т, труб – на 36% р/р, до 393 000 т, залізничної продукції – на 51% р/р, до 84 000 т.
  • Продажі компанії знизилися на 37% р/р, до 524 000 т, в тому числі труб – на 36% р/р, до 384 000 т, залізничної продукції – на 50% р/р, до 87 000 т.
  • Компанія нагадала, що після широкомасштабного вторгнення російських військ наприкінці лютого керівництво «Інтерпайп» вирішило зупинити всі виробничі потужності і поступово відновило виробництво на всіх підприємствах тільки у квітні та травні.
  • В компанії додали, що досягти довоєнного рівня виробництва не вдалося через блокаду чорноморських морських портів, бомбардування РФ транспортної інфраструктури та дефіцит пального. «Інтерпайп» вимушено перебудувала логістичні ланцюги відвантаження готової продукції через порти Євросоюзу, що призвело до зростання транспортних витрат у 2,5-3,5 раза в залежності від маршруту. 
  • Також негативно відобразилися на виробництві жорсткі ліміти на споживання електрики для промислових споживачів через блекаути наприкінці минулого року.
  • «Ми розраховуємо дещо поліпшити виробничі результати у 2023 році, в тому числі завдяки подовженню відміни усіх квот та мит на українські товари з боку США та ЄС», – сказав генеральний директор компанії Андрій Коротков.

Контекст

«Інтерпайп» – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу.

У 2021 року «Інтерпайп» реалізувала 602 000 т трубної продукції та 174 000 т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW. В «Інтерпайпі» працюють 10 000 співробітників. 

«Інтерпайп» Віктора Пінчука у травні–червні 2022 року завантажила свої потужності з виробництва труб у середньому на 60–70% від довоєнного рівня, залізничних коліс – 45–50%, заявляв в інтерв’ю Forbes гендиректор Interpipe Андрій Коротков.

На початку третьої декади червня «Інтерпайп» вперше з початку війни відправила судно з трубами до США.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд