Українська компанія Boosters з екосистеми Genesis продала свій застосунок для сну Avrora американському підприємцю Кену Колберту, повідомили Forbes Ukraine у компанії.
Boosters розвиває три застосунки, серед яких додаток для вивчення мов Promova. Його заснував учасник рейтингу Forbes «30 до 30» 2021 року Андрій Скрипник.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Boosters закрила угоду з продажу одного застосунку для покращення сну Avrora американському підприємцю Кену Колберту.
- Колберт має понад 20 років досвіду в розробці та нещодавно заснував власну компанію з розробки застосунків One Eleven.
- Застосунок Avrora заснований у 2018-му. За пʼять років існування Avrora допомогла зі сном понад 10 млн людей, ідеться в пресрелізі. Застосунок згенерував компанії понад $15 млн виторгу, каже СЕО Boosters Михайло Галян.
- «Ми плануємо надалі працювати з наявною базою користувачів застосунку та збільшувати кількість завантажень, щоб закріпити Avrora у топпʼятірці застосунків у своїй ніші», – каже Колберт.
- Причина продажу – бажання Boosters сфокусувати свої ресурси на нішах із ще більшим потенціалом росту, йдеться в релізі.
- Суму угоди сторони не розголошують. 3,5 млн грн з прибутку від угоди Boosters направить на благодійні ініціативи фондів «Діти Героїв», KOLO та інші.
Контекст
Перша версія Avrora називалася Sleep Booster. У застосунку були кнопка Boost my sleep, яка запускала вправу для дихання і таймер для встановлення будильника. Зараз це комплексний сервіс, який має «розумний» будильник, трекінг даних сну, трекінг звуків вночі, а також бібліотеку з більш ніж двома сотнями одиниць контенту, які допомагають заснути та підтримувати сон.
У 2020-му Avrora стала першою за кількістю завантажень серед застосунків для сну у США.
Серед інших продуктів Boosters – персоналізована платформа для вивчення іноземних мов Promova, застосунок зі щоденними афірмаціями Manifest та ШІ-асистент для роботи з текстами JustDone. Загальна аудиторія продуктів складає понад 25 млн користувачів у всьому світі та 1,5 млн нових користувачів щомісяця.
![«Золотий стандарт» ціноутворення. Олександр Галкін радіє, що відмовився продавати свій сервіс для ритейлу Competera за $46 млн у 2019-му. Як його стартап планує підкорювати США у часи ШІ-буму /Фото Анна Ліпєєва, для Forbes Ukraine](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/b/a9/75894a94-21c362431fca5d7de384b5fd797fda9b.jpg?v=3881_4)
![Плацебо від тривожності. Український додаток Nebula з гороскопами завантажили понад 30 млн користувачів AppStore. Як заробляє незвичайний бізнес із екосистеми Genesis /Фото Володимир Герасимов для Forbes Ukraine](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/8/ba/166ddfd2-852b1a314407ee9744b0aede36386ba8.jpg?v=6971_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.