Категорія
Новини
Дата

IT-компанія з екосистеми Genesis продала свій застосунок для сну Avrora. Хто покупець

1 хв читання

Українська компанія Boosters з екосистеми Genesis продала свій застосунок для сну Avrora американському підприємцю Кену Колберту, повідомили Forbes Ukraine у компанії.

Boosters розвиває три застосунки, серед яких додаток для вивчення мов Promova. Його заснував учасник рейтингу Forbes «30 до 30» 2021 року Андрій Скрипник.

⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».

Ключові факти 

  • Boosters закрила угоду з продажу одного застосунку для покращення сну Avrora американському підприємцю Кену Колберту. 
  • Колберт має понад 20 років досвіду в розробці та нещодавно заснував власну компанію з розробки застосунків One Eleven.  
  • Застосунок Avrora заснований у 2018-му. За пʼять років існування Avrora допомогла зі сном понад 10 млн людей, ідеться в пресрелізі. Застосунок згенерував компанії понад $15 млн виторгу, каже СЕО Boosters Михайло Галян.  
  • «Ми плануємо надалі працювати з наявною базою користувачів застосунку та збільшувати кількість завантажень, щоб закріпити Avrora у топпʼятірці застосунків у своїй ніші», – каже Колберт.  
  • Причина продажу – бажання Boosters сфокусувати свої ресурси на нішах із ще більшим потенціалом росту, йдеться в релізі.  
  • Суму угоди сторони не розголошують. 3,5 млн грн з прибутку від угоди Boosters направить на благодійні ініціативи фондів «Діти Героїв», KOLO та інші.

Контекст 

Перша версія Avrora називалася Sleep Booster. У застосунку були кнопка Boost my sleep, яка запускала вправу для дихання і таймер для встановлення будильника. Зараз це комплексний сервіс, який має «розумний» будильник, трекінг даних сну, трекінг звуків вночі, а також бібліотеку з більш ніж двома сотнями одиниць контенту, які допомагають заснути та підтримувати сон. 

У 2020-му Avrora стала першою за кількістю завантажень серед застосунків для сну у США.

Серед інших продуктів Boosters – персоналізована платформа для вивчення іноземних мов Promova, застосунок зі щоденними афірмаціями Manifest та ШІ-асистент для роботи з текстами JustDone. Загальна аудиторія продуктів складає понад 25 млн користувачів у всьому світі та 1,5 млн нових користувачів щомісяця. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд