Український холдинг !FEST планує в травні 2024 року відкрити перший заклад «Реберні» за кордоном – у Лодзі в Польщі. Цей проєкт компанія реалізує разом із польськими партнерами-франчайзі. Обсяг інвестицій у відкриття – €1 млн.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Загальна площа «Реберні» в Лодзі становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою.
- !FEST відкриє цей заклад разом із партнерами з Польщі, з якими має досвід у розвитку франшизи бренду «П’яна вишня» за межами України. Інвестиції у проєкт – понад €1 млн.
- «Ми доволі довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша «Реберня» за межами України буде ще одним позитивним кейсом в поширенні наших проєктів за кордон», – розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.
- Компанія вирішила залишити назву закладу, але адаптували логотип для нового закордонного ринку. Польська «Реберня» працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer. «Оскільки роки роботи підтвердили чудове поєднання ребер на грилі з крафтовим пивом», – розповів Маселко.
- «Реберня» є моноформатом, де основна страва закладу – це ребра на грилі, а решта формується довкола цього основного продукту. Ті продукти, які творять ідентичність «Реберні», постачатимуть зі Львова, розповіли у !FEST. А таку сировину, як м’ясо, овочі, звичні складники для приготування страв, використовуватимуть і від місцевих постачальників. Основним брендом пива у польській реберні буде «Правда», яке !FEST виготовляє самостійно у Львові.
- «Вихід з новим проєктом на іноземні ринки – це завжди більший ризик, – розповів Маселко. – Оскільки сприйняття ресторанного простору, страв, їхньої подачі може значно відрізнятись». Проте для українських продуктів польський ринок є відносно теплим, за словами керівника PR-відділу. Зокрема через те, що бренди, створені у Львові, вже мають певну впізнаваність на території Польщі завдяки активному туризму в попередні роки. «Та й ми не бачили брендів, які працюють із ребрами так ґрунтовно, як до цього підходимо ми», – розповів Маселко.
Контекст
Львівський ресторанний холдинг !FEST заснували троє підприємців – Юрій Назарук, Андрій Худо та Дмитро Герасімов.
Перший ресторанний проєкт підприємців – кафе «Біля Діани» у Львові на площі Ринок.
За 16 років мережа розрослася до понад 130 ресторанів і 40 брендів. Це одна з найбільших мереж закладів країни.
Нині за кордоном представлені два бренди холдингу !FEST – мережі закладів «Пʼяна вишня» і «Майстерня шоколаду».
«Майстерні шоколаду» працюють в Азербайджані – 4 локації в Баку.
Мережа «Пʼяна вишня» за кордоном охоплює 24 заклади у Великій Британії, Польщі, Румунії, Словаччині, Угорщині, Литві, Латвії та інших країнах.
Окрім HoReCa, !FEST розвиває фестиваль, артцентр, пивоварню, бренд одягу «Авіація Галичини», «Видавництво Старого Лева», школу, готелі та девелоперські проєкти.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.