Український холдинг !FEST планує в травні 2024 року відкрити перший заклад «Реберні» за кордоном – у Лодзі в Польщі. Цей проєкт компанія реалізує разом із польськими партнерами-франчайзі. Обсяг інвестицій у відкриття – €1 млн.
Ключові факти
- Загальна площа «Реберні» в Лодзі становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою.
- !FEST відкриє цей заклад разом із партнерами з Польщі, з якими має досвід у розвитку франшизи бренду «П’яна вишня» за межами України. Інвестиції у проєкт – понад €1 млн.
- «Ми доволі довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша «Реберня» за межами України буде ще одним позитивним кейсом в поширенні наших проєктів за кордон», – розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.
- Компанія вирішила залишити назву закладу, але адаптували логотип для нового закордонного ринку. Польська «Реберня» працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer. «Оскільки роки роботи підтвердили чудове поєднання ребер на грилі з крафтовим пивом», – розповів Маселко.
- «Реберня» є моноформатом, де основна страва закладу – це ребра на грилі, а решта формується довкола цього основного продукту. Ті продукти, які творять ідентичність «Реберні», постачатимуть зі Львова, розповіли у !FEST. А таку сировину, як м’ясо, овочі, звичні складники для приготування страв, використовуватимуть і від місцевих постачальників. Основним брендом пива у польській реберні буде «Правда», яке !FEST виготовляє самостійно у Львові.
- «Вихід з новим проєктом на іноземні ринки – це завжди більший ризик, – розповів Маселко. – Оскільки сприйняття ресторанного простору, страв, їхньої подачі може значно відрізнятись». Проте для українських продуктів польський ринок є відносно теплим, за словами керівника PR-відділу. Зокрема через те, що бренди, створені у Львові, вже мають певну впізнаваність на території Польщі завдяки активному туризму в попередні роки. «Та й ми не бачили брендів, які працюють із ребрами так ґрунтовно, як до цього підходимо ми», – розповів Маселко.
Контекст
Львівський ресторанний холдинг !FEST заснували троє підприємців – Юрій Назарук, Андрій Худо та Дмитро Герасімов.
Перший ресторанний проєкт підприємців – кафе «Біля Діани» у Львові на площі Ринок.
За 16 років мережа розрослася до понад 130 ресторанів і 40 брендів. Це одна з найбільших мереж закладів країни.
Нині за кордоном представлені два бренди холдингу !FEST – мережі закладів «Пʼяна вишня» і «Майстерня шоколаду».
«Майстерні шоколаду» працюють в Азербайджані – 4 локації в Баку.
Мережа «Пʼяна вишня» за кордоном охоплює 24 заклади у Великій Британії, Польщі, Румунії, Словаччині, Угорщині, Литві, Латвії та інших країнах.
Окрім HoReCa, !FEST розвиває фестиваль, артцентр, пивоварню, бренд одягу «Авіація Галичини», «Видавництво Старого Лева», школу, готелі та девелоперські проєкти.
![1500 відвідувачів у день та 20 000 літрів борщу щороку. Вийшов фільм Veselka про найвідоміший український ресторан Нью-Йорка. П'ять фактів про заклад у цифрах /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/3/e7/a8a1a84c-54a69fec8caf3bfc51951ed532c9de73.jpg?v=6614_1)
![Японська насолода. Forbes склав список найбільших суші-мереж України. Попереду – компанії, які не мають закладів, а лише точки видачі /Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Анною Наконечною](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/d/74/893b97ed-f56b3a299c125d399c78cbe418ab574d.png?v=9088_3)
![Молочний Starbucks. Засновник магазинів «Молоко від фермера» Тарас Мороз відкрив у США перший заклад і створює там франчайзингову мережу. На що він розраховує /Фото надано Farmer`s Milk](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/3/18/e5e3a671-cb2e925c733e50e3af2eeb2e742dd183.jpg?v=8440_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.