Мобільний оператор «Київстар» після масштабного збою відновив усі послуги як в Україні, так і за кордоном, повідомив президент компанії Олександр Комаров в ефірі телемарафону, пише «Інтерфакс-Україна».
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
Ключові факти
- «Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном», – сказав Комаров.
- За його словами, останньою відновленою послугою став міжнародний роумінг. «У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги «Київстару» працюють без жодних обмежень», – заявив він.
- Він додав, що реальні дані про відтік абонентів «Київстару» до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.
- Президент компанії зазначив, що «Київстар» зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці із СБУ.
Контекст
Зранку, 12 грудня, абоненти «Київстару» з усієї України не змогли скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії.
Президент «Київстару» Олександр Комаров зазначив, що кібератака була дуже потужною. За його словами, відбулося «проникнення в ІТ-інфраструктуру та її руйнування». Основна мета атаки – максимальне руйнування інтелектуальної інфраструктури оператора, пояснив очільник компанії.
СБУ 13 грудня повідомила, що відповідальність за атаку на цифрову інфраструктуру мобільного оператора «Київстар» взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
На ранок 20 грудня у «Київстару» знову виникли труднощі зі зв’язком у західних та південних областях, згодом проблему було усунено.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.