Категорія
Новини
Дата

Електромобілі становили 10% усіх нових автомобілів, проданих минулого року. Їхня частка зростає в Європі та Китаї – WSJ

1 хв читання

Продажі електромобілів у всьому світі зросли минулого року в основному за рахунок Китаю та Європи, що принесло полегшення в цілому автомобільному ринку, що постраждав від економічних проблем, інфляції та виробничих збоїв, пише The Wall Street Journal. Продажі електрокарів зросли на 68% порівняно з 2021 роком.

Ключові факти

  • У той час як електромобілі, як і раніше, становлять невелику частину продажів автомобілів у США, їхня частка в загальному обсязі ринку стає значною в Європі та Китаї, і вони все більше впливають на стан автомобільного ринку в міру того, як технологія стає масовою.
  • Світові продажі електромобілів минулого року подолали ключовий рубіж, уперше досягнувши частки ринку близько 10%. Згідно з попереднім дослідженням LMC Automotive і EV-Volumes.com, світові продажі повністю електричних автомобілів склали близько 7,8 млн одиниць, що на 68% більше, ніж у попередньому році.
  • Голова Volkswagen AG Ральф Брандштеттер вважає, що електромобілі продовжуватимуть швидко зростати і що Китай може незабаром досягти точки, коли продажі звичайних автомобілів почнуть постійно знижуватися. «Ми ще не досягли переломного моменту, але розраховуємо досягти його між 2025-м та 2030-м роками», – сказав Брандштеттер. 
  • За даними LMC Automotive, за весь рік на повністю електричні мобілі припало 11% від загального обсягу продажу автомобілів у Європі та 19% – у Китаї. За даними німецької асоціації виробників автомобілів VDA, у Німеччині, найбільшому автомобільному ринку Європи, минулого року на електромобілі припадало 25% виробництва нових авто. 
  • За інформацією LMC, продажі нових автомобілів загалом впали приблизно на 1% до 80,6 млн машин, при цьому зростання майже на 4% у Китаї допомогло компенсувати зниження на 8% у США та 7% у Європі внаслідок ослаблення економіки. 

Контекст

Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва.

Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектування в Китаї, пише Financial Times із посиланням на представників галузі та експертів із ланцюжка постачань.

США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд