Продажі електромобілів у всьому світі зросли минулого року в основному за рахунок Китаю та Європи, що принесло полегшення в цілому автомобільному ринку, що постраждав від економічних проблем, інфляції та виробничих збоїв, пише The Wall Street Journal. Продажі електрокарів зросли на 68% порівняно з 2021 роком.
Ключові факти
- У той час як електромобілі, як і раніше, становлять невелику частину продажів автомобілів у США, їхня частка в загальному обсязі ринку стає значною в Європі та Китаї, і вони все більше впливають на стан автомобільного ринку в міру того, як технологія стає масовою.
- Світові продажі електромобілів минулого року подолали ключовий рубіж, уперше досягнувши частки ринку близько 10%. Згідно з попереднім дослідженням LMC Automotive і EV-Volumes.com, світові продажі повністю електричних автомобілів склали близько 7,8 млн одиниць, що на 68% більше, ніж у попередньому році.
- Голова Volkswagen AG Ральф Брандштеттер вважає, що електромобілі продовжуватимуть швидко зростати і що Китай може незабаром досягти точки, коли продажі звичайних автомобілів почнуть постійно знижуватися. «Ми ще не досягли переломного моменту, але розраховуємо досягти його між 2025-м та 2030-м роками», – сказав Брандштеттер.
- За даними LMC Automotive, за весь рік на повністю електричні мобілі припало 11% від загального обсягу продажу автомобілів у Європі та 19% – у Китаї. За даними німецької асоціації виробників автомобілів VDA, у Німеччині, найбільшому автомобільному ринку Європи, минулого року на електромобілі припадало 25% виробництва нових авто.
- За інформацією LMC, продажі нових автомобілів загалом впали приблизно на 1% до 80,6 млн машин, при цьому зростання майже на 4% у Китаї допомогло компенсувати зниження на 8% у США та 7% у Європі внаслідок ослаблення економіки.
Контекст
Провідні світові автовиробники планують витратити майже $1,2 трлн до 2030 року на розробку та виробництво мільйонів електромобілів, а також акумуляторів та сировини для підтримки цього виробництва.
Міжнародні автомобільні групи доклали тихих, але узгоджених зусиль, аби скоротити залежність від розгалуженої мережі виробників комплектування в Китаї, пише Financial Times із посиланням на представників галузі та експертів із ланцюжка постачань.
США та Європа можуть скоротити свою залежність від Китаю щодо акумуляторів для електромобілів коштом нових капіталовкладень в обсязі понад $160 млрд до 2030 року, пише Financial Times із посиланням на прогнози Goldman Sachs.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.