Вісім груп споживачів Євросоюзу звернулися до наглядових органів із скаргами на компанію Meta Platforms, пише Reuters. Обʼєднання просять вжити заходів проти власника Facebook за ймовірне порушення правил конфіденційності блоку, коли компанія збирає дані користувачів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Скарги надійшли від груп споживачів у Чехії, Данії, Франції, Греції, Норвегії, Словаччині, Словенії та Іспанії. Органи захисту прав споживачів заявили, що Meta не дотримується правил Загального регламенту захисту даних (GDPR) щодо справедливої обробки, мінімізації даних та обмеження цілей, а також що для збору та обробки даних компанії не існує правової основи.
- «Настав час органам захисту даних припинити несправедливу обробку даних Meta і порушення основних прав людей», – заявила Урсула Пахл, заступник генерального директора Європейської організації споживачів.
- Вона також розкритикувала недавній запуск Meta платних підписок без реклами на Facebook та Instagram у Європі, які, за словами компанії, спрямовані на дотримання нових технологічних правил ЄС.
- Але критики кажуть, що це означає, що користувачам доведеться платити за свою конфіденційність. Користувачі, які не проти реклами, можуть користуватися цими двома сервісами безкоштовно.
- Meta заявила, що підписка без реклами враховує останні зміни у сфері регулювання, рекомендації та рішення, прийняті європейськими регулюючими органами та судами за останні роки.
Контекст
Влітку Європейська споживча група BEUC поскаржилася в Єврокомісію та органи захисту прав споживачів на те, що соцмережі нібито сприяють просуванню криптоактивів за допомогою реклами, що вводить в оману. Йшлося про Instagram, YouTube, TikTok, Twitter. Споживачі закликали онлайн-платформи запровадити суворішу рекламну політику щодо криптовалюти і вжити заходів для недопущення введення споживачів в оману інфлюенсерами.
Минулого року Meta запустила для користувачів Facebook та Instagram в ЄС, Європейській економічній зоні та Швейцарії платну можливість перегляду цих соціальних мереж без реклами. Щомісячна передплата коштуватиме €9,99 для користувачів ПК та €12,99 – у додатках на iOS та Android.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.