Американські Microsoft, Cisco та шведська Ericsson допомагають найбільшому в Україні оператору «Київстар» відновити роботу після масштабної кібератаки. Про це в інтервʼю Forbes повідомив президент компанії Олександр Комаров.
Ключові факти
- «Дуже багато ми співпрацюємо із Microsoft, Cisco, Ericsson, – сказав президент «Київстару». – Насправді це глобальна команда, яка залучена до вирішення цього кейсу».
- Ericsson, за його словами, залучена до відновлення інфраструктури оператора.
- «Microsoft є експертом у розслідуванні, бо нам потрібно зрозуміти першоджерело проблеми», – сказав Комаров.
- Cisco – один з найбільших постачальників систем кіберзахисту «Київстару». «Щоб підняти цей периметр і захистити, нам допомагає Сisco як наш найбільший провайдер послуг», – сказав Комаров.
Контекст
Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює нацроумінг. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака, повідомили Forbes у пресслужбі компанії.
Президент «Київстару» Олександр Комаров повідомив, що кібератака була дуже потужною. За його словами, відбулося «проникнення в ІТ-інфраструктуру та її руйнування». Основна мета атаки – максимальне руйнування інтелектуальної інфраструктури оператора, зазначив очільник компанії.
СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на «Київстар». Одна з версій, яку наразі досліджують слідчі СБУ, – за цією хакерською атакою можуть стояти російські спецслужби.
Спеціалісти мобільного оператора «Київстар» на 20:00 12 грудня частково відновили роботу послуг фіксованого звʼязку. З 13 грудня оператор «Київстар» почне поступово відновлювати мобільний звʼязок.
Більше про збій в мережі «Київстар» та його причини читайте в редакційному матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.