Категорія
Головне
Дата

Чому МХП відмовляється від логотипу «Наша Ряба» і як це вплине на бренд. Бліц-інтервʼю з маркетинговим директором компанії Олексієм Безуглим

Найбільший виробник курятини агрохолдинг МХП відмовився від логотипу «Наша Ряба». За словами засновника компанії Юрія Косюка, логотипи цього бренду, які перетворювалися мінялися 20 разів із 2001 року, виставили на продаж на криптобіржі Binance. Тепер на упаковках із курятиною МХП буде написано «Та сама курочка». Маркетинговий директор МХП Олексій Безуглий розповів, чому компанія пішла на такий крок

Косюк почав переформатовувати старі точки «Нашої Ряби» з березня: частина магазинів закрилися, а інші – обʼєдналися з новим проєктом МХП «Мʼясомаркети», магазини, де крім мʼяса можна купити спеції, маринади, овочі тощо. Чому ви вирішили відмовитися і від логотипу «Наша Ряба»?

Ми 20 років брендували нашу продукцію однаково. Зараз ми тимчасово дебрендували її, так ми хочемо акцентувати увагу споживача на головному – продукті і його якості, а не на бренді, логотипі та рекламі.

З яким маркетинговим агентством ви працюєте? Хто вам запропонував такий хід?

Цей проєкт реалізовує внутрішня креативна і бренд-команда МХП. Ми не залучали сторонні агентства до цього проєкту.

Олексій Безуглий, маркетинговий директор МХП. фото МХП

Олексій Безуглий, маркетинговий директор МХП. фото МХП

Які вигоди й ризики ви бачите в відмові від логотипу?

Ризики є завжди, але ми вважаємо, що привернення уваги до якості самого продукту варте того, щоб ризикнути.

Як зміна логотипу позначиться на вартості бренду?

Ми плануємо, що завдяки нашому проєкту зросте вартість бренду, адже часто ми починаємо цінувати хороші речі тільки тоді, коли у нас їх більше немає. Сьогодні орієнтовна оцінка бренду – $160 млн.

Чому ви виставили логотипи на криптовалютній біржі в форматі NFT?

Ми виставили 20 цифрових копій логотипу на криптобіржі Binance. Кожен, хто бажає, може придбати логотип на відкритому аукціоні, який пройде з 26 по 30 серпня 2021 року. Ми передамо отримані кошти громадській організації «Український сімейний фонд». Поки що прогнозів щодо суми немає, але ми в будь-якому випадку збільшимо суму, передану цьому соціальному проєкту. Стартова ставка NFT логотипів «Нашої Ряби» – $37,21. На старті аукціону найбільшою популярністю користувався логотип «Наша Ряба 2007 Зроблено в Україні». За неї користувач під ніком Rose віддав (а) $699. В майбутньому МХП планує використовувати NFT і для інших проєктів.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків