Французький мільярдер Бернар Арно, найбагатша людина у світі, втратив $11,2 млн зі свого статку за один день через побоювання, що ослаблення економіки США знизить попит на предмети розкоші, якими займається його компанія LVMH, пише Bloomberg.
Ключові факти
- Засновник Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) протягом більшої частини 2023 року бачив, як його багатство стрімко збільшувалося, оскільки ціни на акції європейських компаній, що виробляють предмети розкоші, різко зросли.
- У вівторок, 23 травня, частину цих досягнень було втрачено. Акції LVMH впали на 5% у Парижі на тлі ширшого падіння, яке позбавило європейський сектор предметів розкоші майже на $30 млрд.
- Згідно з індексом мільярдерів Bloomberg, навіть з урахуванням цього статки французького мільярдера, як і раніше, становлять $191,6 млрд. Цього року він заробив $29,5 млрд.
- Розрив між статками Арно та Ілона Маска, другої найбагатшої людини у світі, скоротився до $11,4 млрд.
- Падіння у вівторок сталося після тривалого зростання вартості акцій LVMH, яка за рік зросла на 23%.
- Напередодні учасники конференції в Парижі, організованої Morgan Stanley, відзначили «більш стриману» динаміку luxury-сектора у США. Аналітики Deutsche Bank AG заявили, що очікують, що інвестори стануть більш вибірковими щодо європейських акцій предметів розкоші, оскільки уповільнення зростання в США викликає занепокоєння.
Контекст
LVMH стала найбільшою компанією в Європі за ринковою капіталізацією. Французький мільярдер Бернар Арно, чия родина контролює конгломерат, став найбагатшою людиною у світі після того, як випередив Ілона Маска. Статки Арно збільшилися з $48,6 млрд до $210,7 млрд у 2023 році, оскільки його компанія отримала колосальний прибуток, продавши більше дорогих сумок, косметики та вишуканих вин.
У 2018 році Louis Vuitton став першим у світі люксовим брендом вартістю $10 млрд. Наприкінці січня компанія повідомила про рекордний прибуток за 2022 рік. Акції Louis Vuitton Moët Hennessy рекордно зросли 17 січня, що вперше забезпечило групі з продажу luxury-товарів ринкову вартість в €400 млрд і закріпило її лідерство як найдорожчої компанії в Європі.
Наприкінці квітня ринкова вартість LVMH перевищила $500 млрд, вона стала першою європейською компанією, що досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро, пише Bloomberg.
Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.