Компанія «Нова пошта» та фонд «Повернись живим» зібрали понад 330 млн грн на комплексний зв’язок для сил протиповітряної оборони у рамках проєкту «Запакуй небо – прокачай ППО». Про це повідомила пресслужба НП.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Проєкт тривав з 1 червня до 26 грудня. «Нова пошта» задонатила на проєкт 183,6 млн грн: з кожної посилки, відправленої у поштомат чи з поштомата, компанія перераховувала 10 грн на проєкт, а також щомісяця окремо робила благодійні внески на підтримку збору.
- Решта суми зібрана декількома способами: донати українців на рахунок або банку проєкту – 118,2 млн грн; донати друзів і партнерів проєкту, серед яких бізнеси та відомі блогери – 26,6 млн грн; купівля мерчу «Нової пошти» й відправка посилок у пакуванні лімітованої серії – 6,3 млн грн.
- На зібрані кошти «Нова пошта» та «Повернись живим» забезпечують повітряне командування «Центр» сучасним обладнанням зв’язку і рухомими командними пунктами.
- Хоча збір коштів уже завершено, але робота над посиленням ППО ще триває й військові будуть забезпечені усім необхідним, йдеться у повідомленні.
Контекст
Восени «Нова пошта» і «Повернись живим» передали підрозділам протиповітряної оборони першу партію носимих комплектів зв’язку та управління. Також захисники отримали телекомунікаційні комплекти та супутнє обладнання.
Телекомунікаційний комплект – це розміщений у рюкзаку для зручності транспортування автономний хаб із захищеними каналами звʼязку. Тож перебій у роботі одного чи навіть кількох таких каналів все одно дасть змогу екіпажу мобільної вогневої групи вчасно отримати наказ, інформацію про рух цілі та інші дані для її знищення.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.