Категорія
Новини
Дата

Платіжний сервіс Mollie оцінили у $6,5 млрд. Тепер ця маловідома компанія – одна з найдорожчих фінтехстартапів Європи

Нідерландський платіжний сервіс Mollie провів раунд фінансування, під час якого компанію оцінили у $6,5 млрд. До COVID-19 Mollie була відносно маловідомою, а тепер це третій в Європі фінтехстартап, пише CNBC.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У ході раунду фінансування серії C компанія залучила $800 млн.
  • Інвесторами стали EQT, General Atlantic, HMI Capital і Alkeon Capital. Очолив раунд Blackstone.
  • Mollie планує використати фінансування для розширення як у Європі, зокрема у Великій Британії, так і в Азії та Латинській Америці.
  • Також компанія хоче збільшити чисельність персоналу з 480 до 780 осіб у наступні шість-девʼять місяців.
  • Оцінка у $6,5 млрд робить Mollie третім за величиною єдинорогом у сфері фінансових технологій в Європі.
  • Наразі найдорожчим фінтехстартапом Європи є Klarna, яку нещодавно оцінили у понад $45 млрд. За нею йде фінтехстартап Checkout.com, який у січні оцінили в $15 млрд.
  • Ще один фінтехстартап – британський Revolut, заснований росіянином Миколою Сторонським і українцем Владом Яценком, який у лютому минулого року оцінили у $5,5 млрд. Однак наразі Revolut веде переговори з інвесторами, які, за даними Bloomberg, можуть оцінити компанію приблизно в $20 млрд.

Контекст

Система обробки онлайн-платежів Mollie заснована нідерландцем Адріаном Молом у 2004 році. Компанія починала як бізнес з обміну текстовими повідомленнями, але незабаром переорієнтувалася. Більш ніж через 10 років Mollie стала єдинорогом вартістю понад $1 млрд. Mollie в основному фокусується на угодах з малим бізнесом в Європі.

Цифрові платежі отримали великий імпульс через карантинні обмеження під час COVID-19 — відбулося зростання онлайн-покупок. Mollie в 2020 році опрацювала транзакцій на суму понад $10 млрд, а до кінця цього року планує обробити понад $20 млрд платежів. Нині вона має 120 000 активних торговців на місяць, і залучає від 400 до 500 нових клієнтів у день. На сьогодні найдорожчою приватною фінтехкомпанією є американська Stripe. У березні інвестори оцінили компанію в $95 млрд. З початку COVID-19 понад 200 000 нових компаній в Європі зареєструвалися на платформі Stripe. Серед клієнтів Zoom, Salesforce і Atlassian, а також Shopify, Instacart і Deliveroo, Instagram.

Загалом, в останнє десятиліття конкуренція в сфері платежів посилилася. Великі фінтехгравці, такі як Stripe, PayPal, Square, Klarna, Checkout.com і Adyen, борються за частку ринку обсягом у $2 трлн. В Україні загальний обсяг електронних платежів у 2020 році склав 19,33 млрд грн, що на 15% більше показника попереднього року. Одними з найбільших українських платіжних систем є LiqPay від ПриватБанку, Portmone.com, EasyPay, WayForPay, Platon.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні