Верховний Суд відмовив в задоволенні позову страхової компанії «Інгосстрах» до державного ПриватБанку, залишивши в силі рішення судів попередніх інстанцій, повідомляє пресслужба фінустанови. Таким чином, суд поставив крапку у спорі щодо стягнення «збитків у вигляді недоотриманих доходів страхової» в розмірі 209,5 млн грн.
Ключові факти
- Згідно з повідомленням, свої рішення суди аргументували тим, що компанія не надала належних доказів ані протиправної поведінки банку, ані наявності шкоди та її розміру.
- «Колишнім власникам та повʼязаним із ними компаніям, які ініціюють проти банку та держави сотні позовів на мільйони і мільярди гривень, навіть попри війну не вдасться оминути закони й уникнути правосуддя», – йдеться в заяві банку.
- Іншу аналогічну справу за позовом страхової компанії «Кредо» про стягнення з ПриватБанку «збитків» в розмірі 374,7 млн грн, яка розглядалась цього ж дня, Північний апеляційний господарський суд переніс на 8 серпня.
Контекст
Договори доручення на виконання страхових агентських послуг з «Інгосстрах» та «Кредо» були укладені ще 2014 року колишнім топменеджментом банку.
У подальшому, після націоналізації банку у грудні 2016 року, ПриватБанк створив відкриту платформу з обрання страхових компаній, які надаватимуть послуги клієнтам банку.
Після скасування в травні 2022 року ухвали суду, що забороняла держбанку розривати договірні відносини з «Інгосстрах» та «Кредо», ПриватБанк скористався правом на відмову від подальшого виконання договорів.
У 2022 році страхові компанії звернулись до суду з вимогами стягнути з банку «збитки у вигляді недоотриманої вигоди» у загальній сумі понад 500 млн грн за невиконання договорів доручення.
Нещодавно Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду поставив крапку в намаганнях колишніх власників ПриватБанку оскаржити застосування «антиколомойського закону» та націоналізацію банку, повідомила пресслужба ПриватБанку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.