Американська мережа кавʼярень Starbucks знайшла покупця на російський бізнес, пишуть «Ведомости» з посиланням на консультатів. На мережу претендує місцевий ресторатор Антон Пінський (компанія Pinskiy&Co).
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Угода може бути закрита вже в 20-х числах липня, до неї увійдуть права оренди на всі площі кавʼярень Starbucks з ремонтом (але без можливості використання продукції та технологій Starbucks), а також приміщення в торговому центрі Пушкіно Парк.
- Новий власник має провести ребрендинг, як це раніше сталося з McDonaldʼs, зазначає видання.
- Експерти вважають, що підходящі приміщення можуть бути переобладнані під ресторани групи Pinskiy&Co. До неї входять Avocado Queen, «Сироварня» Medusa, «Магадан», Simach, «Висота 5642» та ін.
- Сума угоди щодо купівлі всього російського бізнесу Starbucks навряд чи перевищить $11 млн через суттєвий дисконт, вважає гендиректор «Infoline-аналітики» Михайло Бурмістров.
- Можливо, у рамках угоди буде передбачено умову збереження персоналу. Ризик того, що деякі кавʼярні доведеться закрити, теж існує, додав Бурмістров.
Контекст
Мережа Starbucks у РФ має 130 кавʼярень, усіма ними керує юридична особа «Кава Сирена». Перша в Росії кавʼярня Starbucks була відкрита у 2007 році.
На початку березня через військову агресію РФ проти України Starbucks закрила свої торгові точки й призупинила всю комерційну діяльність у РФ, включаючи доставку своєї продукції в країну. Тоді Starbucks, яка відкрила свій перший магазин у Росії в 2007 році, заявила, що продовжить підтримувати там своїх співробітників, у тому числі платити їм зарплати протягом шести місяців.
У травні Starbucks вирішила ліквідувати юридичну особу в РФ.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.