Брюссель планує запровадити мита у розмірі 9% на автомобілі Tesla, що імпортуються до ЄС з Китаю, що нижче за ставки для китайських виробників електромобілів, свідчить заява Єврокомісії. Компанія отримала нову знижену ставку, порівняно з 20,8%, анонсованою у липні.
Європа є третім за величиною регіональним автомобільним ринком у світі після Азії та США.
Ключові факти
- Європейська комісія заявила, що автомобілі Tesla, вироблені в Китаї, можуть оподатковуватись додатковим збором у розмірі 9%.
- Це оголошення було зроблене після того, як Tesla запросила проведення індивідуального розслідування своєї діяльності в Китаї, сподіваючись уникнути вищих ставок, які Брюссель застосовує до китайських виробників і які досягають 47%.
- Також рішення передбачає незначне коригування ставок мит для інших автовиробників, для BYD вона становитиме 17%, Geely – 19,3% і SAIC – 36,3%. На решту виробників, які не пройшли перевірку комісією, поширюватиметься мито у розмірі 21,3%. Автовиробникам, які не співпрацювали у розслідуванні ЄС, загрожує мито 36,3%.
- Усі ставки вводяться на додачу до чинних мит у розмірі 10%, які застосовуються до всіх іноземних автомобілів.
- Для Tesla Inc. 9%-вий тариф є відносно приємною новиною, оскільки він нижчий, ніж той, з яким стикаються інші виробники. Чиновники ЄС заявили, що одним із факторів, що лежать в основі розрахунку, є те, що Пекін, мабуть, надає менше субсидій іноземним компаніям, пише Bloomberg.
- За їхніми словами, основна частина вигод, отриманих Tesla, полягала у встановленні акумуляторів за ціною, нижчою від ринкової. Компанія з Остіна також отримала пільги, включаючи права землекористування, зниження податку на прибуток та гранти у різних формах, включаючи національну субсидію, яку отримували всі виробники, що експортують, додали чиновники.
Контекст
4 липня Європейська комісія запровадила тимчасове компенсаційне мито на імпорт акумуляторних електромобілів із Китаю. Рішенню ЄК передувало розслідування щодо субсидій, яке розпочалося минулого року. У рамках розслідування ЄК дійшла попереднього висновку, що ланцюжок створення вартості акумуляторних електромобілів в Китаї отримує вигоду від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників у ЄС. У ході розслідування також вивчено ймовірні наслідки та вплив цих заходів на імпортерів, користувачів і споживачів у ЄС.
Рішення ЄС щодо електромобілів наслідує приклад США, які ввели 100%-ве мито на імпорт електромобілів з Китаю, хоча цей захід носить більш символічний характер, оскільки в цей час автомобілі практично не поставляються.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.