Категорія
Новини
Дата

Tesla отримає нижчі мита від ЄС на свої електромобілі китайського виробництва

1 хв читання

Брюссель планує запровадити мита у розмірі 9% на автомобілі Tesla, що імпортуються до ЄС з Китаю, що нижче за ставки для китайських виробників електромобілів, свідчить заява Єврокомісії. Компанія отримала нову знижену ставку, порівняно з 20,8%, анонсованою у липні.

Європа є третім за величиною регіональним автомобільним ринком у світі після Азії та США. 

Ключові факти

  • Європейська комісія заявила, що автомобілі Tesla, вироблені в Китаї, можуть оподатковуватись додатковим збором у розмірі 9%.
  • Це оголошення було зроблене після того, як Tesla запросила проведення індивідуального розслідування своєї діяльності в Китаї, сподіваючись уникнути вищих ставок, які Брюссель застосовує до китайських виробників і які досягають 47%.
  • Також рішення передбачає незначне коригування ставок мит для інших автовиробників, для BYD вона становитиме 17%, Geely – 19,3% і SAIC – 36,3%. На решту виробників, які не пройшли перевірку комісією, поширюватиметься мито у розмірі 21,3%. Автовиробникам, які не співпрацювали у розслідуванні ЄС, загрожує мито 36,3%.
  • Усі ставки вводяться на додачу до чинних мит у розмірі 10%, які застосовуються до всіх іноземних автомобілів.
  • Для Tesla Inc. 9%-вий тариф є відносно приємною новиною, оскільки він нижчий, ніж той, з яким стикаються інші виробники. Чиновники ЄС заявили, що одним із факторів, що лежать в основі розрахунку, є те, що Пекін, мабуть, надає менше субсидій іноземним компаніям, пише Bloomberg.
  • За їхніми словами, основна частина вигод, отриманих Tesla, полягала у встановленні акумуляторів за ціною, нижчою від ринкової. Компанія з Остіна також отримала пільги, включаючи права землекористування, зниження податку на прибуток та гранти у різних формах, включаючи національну субсидію, яку отримували всі виробники, що експортують, додали чиновники.

Контекст

4 липня Європейська комісія запровадила тимчасове компенсаційне мито на імпорт акумуляторних електромобілів із Китаю. Рішенню ЄК передувало розслідування щодо субсидій, яке розпочалося минулого року. У рамках розслідування ЄК дійшла попереднього висновку, що ланцюжок створення вартості акумуляторних електромобілів в Китаї отримує вигоду від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників у ЄС. У ході розслідування також вивчено ймовірні наслідки та вплив цих заходів на імпортерів, користувачів і споживачів у ЄС.

Рішення ЄС щодо електромобілів наслідує приклад США, які ввели 100%-ве мито на імпорт електромобілів з Китаю, хоча цей захід носить більш символічний характер, оскільки в цей час автомобілі практично не поставляються.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні