Tesla припинила прийом замовлень на Model S і Model X у Китаї, обидві моделі імпортуються із США. Вони більше не доступні для замовлення на сайті компанії та в її WeChat-програмі. Про це пише Reuters 11 квітня.
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
Деталі
- Хоча Tesla не пояснила причини, рішення збігається з підвищенням Китаєм мит на імпорт із США до 125% у відповідь на рішення президента Дональда Трампа збільшити мита на китайські товари до 145%, пише видання.
- Це робить імпортовані авто значно дорожчими для китайських покупців порівняно з місцевими електромобілями.
- Завдяки виробництву Model 3 і Model Y на заводі в Шанхаї для місцевого ринку та експорту до Європи Tesla мінімально залежить від американських тарифів.
- За даними видання, у 2024 році Китай імпортував лише 1553 Model X і 311 Model S, що становить менше 0,5% від 657 000 поставлених Tesla автомобілів.
- Продажі Tesla в Китаї також страждають через конкуренцію з BYD та іншими місцевими виробниками. У першому кварталі глобальні поставки преміальних моделей Tesla, зокрема і Cybertruck, скоротилися на 25% через застарілі моделі та суперечки навколо політичних поглядів Ілона Маска.
Контекст
Після інавгурації в січні Трамп ввів 20-відсоткові мита на товари з Китаю, а 2 квітня оголосив про глобальні взаємні мита. До 10 квітня мита США на китайський імпорт зросли до 145%, а 11 квітня Китай у відповідь підвищив свої мита до 125%.
За даними СОТ, торгова війна між США та Китаєм може скоротити їхній товарообіг на 80%, а поділ світової економіки на два блоки загрожує зниженням глобального ВВП на 7% у довгостроковій перспективі.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.