TikTok бореться з конкурентами дешевою рекламою. Бренди та рекламодавці йдуть від Meta, YouTube та Twitter /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

TikTok бореться з конкурентами дешевою рекламою. Бренди та рекламодавці йдуть від Meta, YouTube та Twitter

2 хв читання

Getty Images

TikTok пропонує нижчі розцінки на рекламу, ніж конкуруючі платформи соціальних мереж, оскільки відеопрограма, що швидко росте, прагне захопити велику частку ринку цифрової реклами на тлі уповільнення онлайн-витрат, пише Financial Times.

⚡️ Залишився 1 день! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • Рекламодавці, галузеві організації та бренди повідомили Financial Times, що все більше рекламних витрат перемістилося з таких платформ, як Twitter і Meta, якій належать Facebook та Instagram, на TikTok через нижчі витрати та більш високий рівень залучення.
  • TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, останніми роками струснув індустрію соціальних мереж, оскільки він швидко виріс до більш ніж 1 млрд користувачів по всьому світу. Додаток для коротких відео, який вперше запустив рекламу в 2019 році, також підриває конкурентів у той час, коли маркетингові бюджети звужуються.
  • Цифри, опубліковані нью-йоркським медіа-агентством VaynerMedia за 2022 рік, показують, що вартість отримання 1000 показів відеореклами в TikTok майже вдвічі менша від вартості роликів Instagram, на третину дешевша, ніж у Twitter, і на 62% дешевша, ніж реклама в Snapchat.
  • Реклама на TikTok злетіла в четвертому кварталі минулого року. Згідно з даними дослідницької компанії Pathmatics, 1000 провідних рекламодавців у США збільшили свої витрати на платформу вірусного відео на 66%, до $467 млн, із вересня до жовтня 2022 року.
  • TikTok швидко перетворився на місце для залучення нових, молодших споживачів, що спонукало конкурентів запустити свої власні короткі відеопропозиції, такі як ролики в Instagram і короткі ролики на YouTube.
  • Стандартний рівень залучення, коли користувачі натискали, дивилися або взаємодіяли з рекламним контентом, для брендів у Instagram становив 0,6%, тоді як TikTok може досягати 6%, кажуть експерти.

Контекст

Мeta й Alphabet втратили своє домінування на ринку цифрової реклами, яким вони керували роками, оскільки дуополія страждає від швидкого зростання конкуренції з боку Amazon, TikTok, Microsoft і Apple.

За даними Insider Intelligence, незважаючи на швидке зростання TikTok, у 2022 році частка платформи на світовому ринку цифрової реклами становила менше ніж 2% порівняно з 20% материнської компанії Instagram Meta.

Світовий ринок цифрової реклами оцінюється в $514 млрд, з яких цифрове відео становить $65 млрд, згідно з даними Magna, яка прогнозує, що цього року відео зростатиме швидше, ніж реклама в пошуку та соціальних мережах.

ByteDance нещодавно привернула увагу світових регуляторів через проблеми з безпекою. У США сенатор-республіканець Марко Рубіо представив законопроєкт, підтриманий законодавцями від обох партій, про заборону китайської соціальної мережі TikTok. Усе через побоювання США, що програма може використовуватися для стеження за американцями. Новий законопроєкт спрямований на заборону додатків будь-яких соціальних мереж, підконтрольних Китаю та Росії, або які перебувають під їхнім впливом.

У Вашингтоні зросла увага до TikTok після невдалої спроби адміністрації попереднього президента США Дональда Трампа заборонити додаток для обміну відео. У 2020 році Трамп спробував заблокувати завантаження TikTok для нових користувачів та заборонити інші транзакції, які фактично заблокували б використання додатків у Сполучених Штатах, але програв серію судових позовів щодо цього заходу. Президент Джо Байден відклав плани попередника, почавши власну перевірку щодо загрози нацбезпеці.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд