Категорія
Новини
Дата

Meta й Alphabet втрачають позиції на ринку цифрової реклами в США. Їх наздоганяють Amazon, TikTok, Microsoft і Apple

2 хв читання

Meta й Alphabet втратили своє домінування на ринку цифрової реклами, яким вони керували роками, оскільки дуополія страждає від швидкого зростання конкуренції з боку Amazon, TikTok, Microsoft і Apple, пише Financial Times.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Прогнозується, що частка доходів від реклами в США, що належить материнській компанії Facebook Meta та власнику Google Alphabet, цього року впаде на 2,5 процентні пункти до 48,4%, каже дослідницька група Insider Intelligence. Це стане пʼятим поспіль щорічним спадом для дуополії, чия частка ринку впала з пікового значення 54,7% у 2017 році й, за прогнозами, знизиться до 43,9% до 2024 року. Частка Meta й Alphabet у всьому світі знизилася на 1 процентний пункт до 49,5% цього року.
  • Голова відділу реклами в Google Джеррі Дішлер сказав Financial Times, що запекла конкуренція з боку нових учасників свідчить про надзвичайно динамічний рекламний ринок.
  • Технологічні групи щосили борються за частку на ринку цифрової реклами обсягом $300 млрд, тоді як компанії по всьому світу скорочують свої рекламні бюджети у відповідь на зростання відсоткових ставок та високу інфляцію.
  • Amazon та Apple розширили свої рекламні команди. Виконавчий директор Meta Марк Цукерберг звинуватив у недавньому падінні доходів зміни Apple щодо конфіденційності, які ускладнюють відстеження користувачів і таргетовану рекламу, а також популярність програми для вірусних відео TikTok, що належить китайській материнській компанії ByteDance.
  • Наступ Amazon на світ цифрової реклами відіграв велику роль у поразці Meta й домінуванні Google. Після кількох років гри на ринку в 2015 році компанія активізувала свої зусилля, і відтоді доходи від реклами різко зросли з менш ніж $1 млрд до приблизно $38 млрд цього року.
  • Apple також стала новою загрозою. Доходи від реклами зросли з менш ніж $2,2 млрд у 2018 році до понад $7 млрд цього року. Хоча це лише 1,2% світового ринку, це вже більше, ніж у Snapchat і Pinterest разом узятих, і, за деякими оцінками, до 2026 Apple може досягти доходу від реклами в $30 млрд.

Контекст

Наприкінці жовтня вартість найбільших технологічних компаній США була знецінена майже на $1 трлн перед частковим відновленням. Стрімке зростання зупинилося через уповільнення світової економіки та зростання тиску на витрати. Amazon шокувала Волл-стріт слабким прогнозом доходів на четвертий квартал, коли святкові купівлі зазвичай підтримують її доходи. Американська компанія електронної комерції вказала, що виторг за цей період, імовірно, буде на $15 млрд нижчим за прогнозовані аналітиками $155 млрд. Amazon і Microsoft заявили, що зростання їхнього бізнесу хмарних обчислень сповільнилося більше, ніж очікувалося, оскільки клієнти прагнули приборкати зростання своїх витрат.

Цього року ринкова вартість найбільших світових медіакомпаній була знецінена на понад $500 млрд, оскільки інвестори незадоволені революцією потокового мовлення, що викликало історичне падіння цін на акції мовних і розважальних груп.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні