Категорія
Новини
Дата

Meta й Alphabet втрачають позиції на ринку цифрової реклами в США. Їх наздоганяють Amazon, TikTok, Microsoft і Apple

Meta й Alphabet втратили своє домінування на ринку цифрової реклами, яким вони керували роками, оскільки дуополія страждає від швидкого зростання конкуренції з боку Amazon, TikTok, Microsoft і Apple, пише Financial Times.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Прогнозується, що частка доходів від реклами в США, що належить материнській компанії Facebook Meta та власнику Google Alphabet, цього року впаде на 2,5 процентні пункти до 48,4%, каже дослідницька група Insider Intelligence. Це стане пʼятим поспіль щорічним спадом для дуополії, чия частка ринку впала з пікового значення 54,7% у 2017 році й, за прогнозами, знизиться до 43,9% до 2024 року. Частка Meta й Alphabet у всьому світі знизилася на 1 процентний пункт до 49,5% цього року.
  • Голова відділу реклами в Google Джеррі Дішлер сказав Financial Times, що запекла конкуренція з боку нових учасників свідчить про надзвичайно динамічний рекламний ринок.
  • Технологічні групи щосили борються за частку на ринку цифрової реклами обсягом $300 млрд, тоді як компанії по всьому світу скорочують свої рекламні бюджети у відповідь на зростання відсоткових ставок та високу інфляцію.
  • Amazon та Apple розширили свої рекламні команди. Виконавчий директор Meta Марк Цукерберг звинуватив у недавньому падінні доходів зміни Apple щодо конфіденційності, які ускладнюють відстеження користувачів і таргетовану рекламу, а також популярність програми для вірусних відео TikTok, що належить китайській материнській компанії ByteDance.
  • Наступ Amazon на світ цифрової реклами відіграв велику роль у поразці Meta й домінуванні Google. Після кількох років гри на ринку в 2015 році компанія активізувала свої зусилля, і відтоді доходи від реклами різко зросли з менш ніж $1 млрд до приблизно $38 млрд цього року.
  • Apple також стала новою загрозою. Доходи від реклами зросли з менш ніж $2,2 млрд у 2018 році до понад $7 млрд цього року. Хоча це лише 1,2% світового ринку, це вже більше, ніж у Snapchat і Pinterest разом узятих, і, за деякими оцінками, до 2026 Apple може досягти доходу від реклами в $30 млрд.

Контекст

Наприкінці жовтня вартість найбільших технологічних компаній США була знецінена майже на $1 трлн перед частковим відновленням. Стрімке зростання зупинилося через уповільнення світової економіки та зростання тиску на витрати. Amazon шокувала Волл-стріт слабким прогнозом доходів на четвертий квартал, коли святкові купівлі зазвичай підтримують її доходи. Американська компанія електронної комерції вказала, що виторг за цей період, імовірно, буде на $15 млрд нижчим за прогнозовані аналітиками $155 млрд. Amazon і Microsoft заявили, що зростання їхнього бізнесу хмарних обчислень сповільнилося більше, ніж очікувалося, оскільки клієнти прагнули приборкати зростання своїх витрат.

Цього року ринкова вартість найбільших світових медіакомпаній була знецінена на понад $500 млрд, оскільки інвестори незадоволені революцією потокового мовлення, що викликало історичне падіння цін на акції мовних і розважальних груп.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні