Категорія
Новини
Дата

TikTok провалив «тест на дезінформацію» напередодні європейських виборів

1 хв читання

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Соціальна мережа TikTok схвалила рекламу, що містить політичну дезінформацію, напередодні європейських виборів. Про це свідчить звіт Міжнародної організації Global Witness, опублікований 4 червня. Таким чином популярна серед молоді соцмережа провалила тест, ставлячи під сумнів здатність виявляти неправдиву інформацію, пише Euractiv.

Деталі

Global Witness створила 16 рекламних оголошень для ірландської аудиторії з неправдивою інформацією про вибори в ЄС цього тижня, і намагалася отримати схвалення трьох платформ – TikTok, YouTube та X (колишній Twitter).

TikTok схвалив усі 16 публікацій, YouTube – 14, а X відфільтрував усі оголошення і заблокував фейкові акаунти групи, йдеться у звіті Global Witness.

Всі фейкові оголошення містили контент, який може становити ризик для виборчих процесів, включаючи попередження виборцям залишатися вдома через небезпеку насильства на виборчих дільницях і сплеск інфекційних захворювань.

Вони також містили фальшиве повідомлення про підвищення виборчого віку до 21 року та заклики голосувати електронною поштою, що заборонено на європейських виборах.

Платформа визнала, що реклама порушує її політику. Посилаючись на внутрішнє розслідування, китайська компанія ByteDance, якій належить соцмережа, заявила, що її системи правильно ідентифікували порушення, але реклама була схвалена через «людську помилку» модератора.

«Ми негайно запровадили нові процеси, щоб запобігти цьому в майбутньому», – заявив представник TikTok в інтервʼю AFP.

Контекст

У вересні минулого року соцмережа TikTok була оштрафована на €345 млн за порушення законів про конфіденційність щодо обробки персональних даних дітей у Європейському Союзі. Платформа оскаржує штраф у судах.

У лютому цього року ЄС почав розслідування щодо порушення компанією ByteDance правил для онлайн-контенту, спрямованих на захист дітей та забезпечення прозорої реклами. Розслідування може призвести до штрафу у розмірі до 6% від річного обсягу продажів компанії.

Крім того, TikTok знаходиться під тиском влади і регуляторів у США. Американські законодавці стурбовані тим, що Китай може отримати доступ до даних про американців або шпигувати за ними за допомогою програми. TikTok заперечує, що надавав або коли-небудь передаватиме дані користувачів зі США, а озвучені побоювання називає «спекулятивними».

Президент Джо Байденом підписав закон, який зобовʼязує продати додаток для коротких відео, яким користуються 170 млн американців, або заборонити його. У відповідь ByteDance подала позов до федерального суду США з вимогою заблокувати цей закон.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд