Категорія
Новини
Дата

Twitter став першою соціальною мережею, яка дозволила рекламу канабісу в США

У середу, 15 лютого, Twitter став першою соціальною платформою, яка дозволила компаніям, які виробляють канабіс, продавати свої бренди та продукти у Сполучених Штатах. Інші соціальні мережі, у тому числі Facebook, Instagram і TikTok, дотримуються «політики заборони реклами канабісу», оскільки марихуана залишається незаконною на федеральному рівні, пише Reuters.

Список найбільших експортерів, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та ще два десятки ексклюзивних матеріалів. Forbes Україна випустив новий номер журналу. Купити його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Twitter заявив, що дозволить компаніям, які займаються каннабісом, рекламувати її, якщо у них є належна ліцензія, вони проходять процес затвердження і націлені лише на юрисдикції, в яких мають ліцензію, і, що найважливіше, не націлені на людей віком молодше 21 року.
  • «Це досить велика перемога для легальних маркетологів канабісу», – заявила багатонаціональна компанія Cresco Labs, яка займається канабісом та медичною марихуаною.
  • Більшість виробників марихуани швидко прийняли зміни, запропоновані Twitter. Trulieve Cannabis Corp у середу, 15 лютого, вже запустила кампанію на платформі.
  • «Ця зміна свідчить про зростаюче визнання канабісу як категорії здорового способу життя, і ми сподіваємося, що воно послужить каталізатором для інших платформ соціальних мереж, які наслідуватимуть їхній приклад», – сказала Кейт Лінч із Curaleaf, найбільшої компанії з виробництва канабісу, що працює у США.

Контекст

У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію у жовтні. 

Витрати на рекламу в Twitter Inc у грудні зменшилися на 71%, свідчать дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI), оскільки провідні рекламодавці скоротили свої витрати на платформу після приходу до неї Ілона Маска. За інформацією SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, незважаючи на те що ці місяці традиційно є часом більш високих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти у святковий сезон.

Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter. Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з продажем минулого року через спад у рекламі.

За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.

У січні Тwitter Inc оголосив, що розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки. За даними Reuters, це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні