Категорія
Новини
Дата

Twitter став першою соціальною мережею, яка дозволила рекламу канабісу в США

У середу, 15 лютого, Twitter став першою соціальною платформою, яка дозволила компаніям, які виробляють канабіс, продавати свої бренди та продукти у Сполучених Штатах. Інші соціальні мережі, у тому числі Facebook, Instagram і TikTok, дотримуються «політики заборони реклами канабісу», оскільки марихуана залишається незаконною на федеральному рівні, пише Reuters.

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

  • Twitter заявив, що дозволить компаніям, які займаються каннабісом, рекламувати її, якщо у них є належна ліцензія, вони проходять процес затвердження і націлені лише на юрисдикції, в яких мають ліцензію, і, що найважливіше, не націлені на людей віком молодше 21 року.
  • «Це досить велика перемога для легальних маркетологів канабісу», – заявила багатонаціональна компанія Cresco Labs, яка займається канабісом та медичною марихуаною.
  • Більшість виробників марихуани швидко прийняли зміни, запропоновані Twitter. Trulieve Cannabis Corp у середу, 15 лютого, вже запустила кампанію на платформі.
  • «Ця зміна свідчить про зростаюче визнання канабісу як категорії здорового способу життя, і ми сподіваємося, що воно послужить каталізатором для інших платформ соціальних мереж, які наслідуватимуть їхній приклад», – сказала Кейт Лінч із Curaleaf, найбільшої компанії з виробництва канабісу, що працює у США.

Контекст

У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію у жовтні. 

Витрати на рекламу в Twitter Inc у грудні зменшилися на 71%, свідчать дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI), оскільки провідні рекламодавці скоротили свої витрати на платформу після приходу до неї Ілона Маска. За інформацією SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, незважаючи на те що ці місяці традиційно є часом більш високих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти у святковий сезон.

Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter. Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з продажем минулого року через спад у рекламі.

За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.

У січні Тwitter Inc оголосив, що розширить кількість типів політичної реклами, дозволених на платформі, оскільки компанія, яка належить Ілону Маску, прагне збільшити прибутки. За даними Reuters, це є порушенням глобальної заборони на політичну рекламу 2019 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні