Найбільші рекламодавці Twitter скоротили витрати на 42% після приходу Маска – дослідження /Колаж Анна Наконечна
Категорія
Новини
Дата

Найбільші рекламодавці Twitter скоротили витрати на 42% після приходу Маска – дослідження

2 хв читання

Колаж Анна Наконечна

Провідні рекламодавці у Twitter скоротили свої витрати після придбання платформи Ілоном Маском, це стало останнім потрясінням для основного джерела доходів компанії, згідно з оцінками, складеними для Reuters дослідницькою фірмою Pathmatics. Зокрема, витрати на рекламу 30 найбільших компаній впали на 42% – до приблизно $53,8 млн за листопад і грудень.

Ключові факти

  • За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск очолив компанію. Чотири рекламодавці скоротили витрати на 92–98,7% порівняно з тижнем, що передував придбанню платформи, і до кінця року.
  • Компанія заявила, що ці оцінки не враховують угоди, які рекламодавці можуть отримувати від Twitter, або рекламні тренди та облікові записи. «Можливо, дані про витрати для деяких брендів можуть бути вищими», якщо Twitter запропонує стимули, йдеться в листі Pathmatics.
  • За даними Pathmatics, основний потік доходів Twitter у 2023 році продовжить вагатися через відмови провідних споживчих брендів.
  • Водночас Twitter намагається повернути назад рекламодавців. Він представив низку ініціатив, запропонувавши безкоштовну рекламу, скасувавши заборону на політичну рекламу та надавши компаніям більше контролю над розміщенням своєї реклами.
Найбільші рекламодавці Twitter скоротили витрати на 42% після приходу Маска – дослідження /Фото 1
  • Компанія Coca-Cola Co припинила витрати в середині листопада після того, як раніше того ж місяця придбала приблизно $1,1 млн у рекламі в Twitter, тоді як витрати HBO впали приблизно до $38 000 у грудні з приблизно $1,1 млн у листопаді, як виявила Pathmatics.
  • За оцінками Pathmatics, серед споживчих брендів виробник кетчупу Heinz Kraft Heinz Co і виробник їжі Stouffers Nestle SA припинили всю рекламу. Масовий ритейлер Target Corp. та оператор універмагу Kohls Corp. також пропустили рекламу в Twitter у чорну пʼятницю, один із найбільших днів покупок у році. 
  • Проте Apple Inc. та PepsiCo Inc. збільшили витрати.

Контекст

У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію у жовтні.

Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників і втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.

У грудні голова групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернар Арно витіснив із першого місця в рейтингу найбагатших людей світу засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска

Маск навіть запустив опитування на платформі соціальних мереж щодо того, чи має він піти з посади голови компанії, і додав, що дотримуватиметься результатів опитування. У підсумку 57,5% користувачів проголосували за відставку Маска.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд