Витрати на рекламу у Twitter Inc у грудні скоротилися на 71%, свідчать дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI), оскільки провідні рекламодавці скоротили свої витрати на платформу після приходу до неї Ілона Маска, пише Reuters.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Ключові факти
- Дані SMI зʼявилися, коли Twitter представив низку ініціатив щодо повернення рекламодавців, запропонував безкоштовну рекламу, скасував заборону на політичну рекламу та надав компаніям більшого контролю над розміщенням своєї реклами.
- За інформацією SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, незважаючи на те, що ці місяці традиційно є часом більш високих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти у святковий сезон.
- Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter.
- Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з минулим роком через спад у рекламі, повідомляє інформаційне видання, присвячене технологіям із посиланням на подробиці, якими поділився топменеджер Twitter на зборах персоналу минулого тижня.
Контекст
У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію у жовтні.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників і втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.
У грудні голова групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернар Арно витіснив із першого місця в рейтингу найбагатших людей світу засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска.
За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.