Витрати на рекламу у Twitter Inc у грудні скоротилися на 71%, свідчать дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI), оскільки провідні рекламодавці скоротили свої витрати на платформу після приходу до неї Ілона Маска, пише Reuters.
Ключові факти
- Дані SMI зʼявилися, коли Twitter представив низку ініціатив щодо повернення рекламодавців, запропонував безкоштовну рекламу, скасував заборону на політичну рекламу та надав компаніям більшого контролю над розміщенням своєї реклами.
- За інформацією SMI, витрати на рекламу в Twitter у листопаді впали на 55% порівняно з минулим роком, незважаючи на те, що ці місяці традиційно є часом більш високих витрат на рекламу, оскільки бренди просувають свої продукти у святковий сезон.
- Продаж реклами становить близько 90% доходів Twitter.
- Виручка Twitter у четвертому кварталі впала приблизно на 35% порівняно з минулим роком через спад у рекламі, повідомляє інформаційне видання, присвячене технологіям із посиланням на подробиці, якими поділився топменеджер Twitter на зборах персоналу минулого тижня.
Контекст
У вівторок, 17 січня, щоденний дохід Twitter був на 40% нижчим, ніж того ж дня рік тому. Це підкреслює наявність кризи, з якою зіткнувся основний рекламний бізнес Twitter. Понад 500 провідних рекламодавців Twitter призупинили витрати на платформу з того часу, як Ілон Маск очолив компанію у жовтні.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників і втеча рекламодавців – такий результат першого місяця роботи Twitter під керівництвом Маска. Непродумане поглинання соцмережі вже негативно впливає на найвідоміший актив Маска та головне джерело його багатства – Tesla. Акції компанії падають, а спостерігачі ставлять під сумнів оповитий легендами статус Маска як геніального підприємця.
У грудні голова групи компаній Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) Бернар Арно витіснив із першого місця в рейтингу найбагатших людей світу засновника компаній Tesla і SpaceX Ілона Маска.
За оцінками іншої дослідницької фірми Pathmatics, більшість компаній припинили витрати в листопаді, того ж місяця, коли Маск відновив зупинені облікові записи та випустив платну перевірку, в результаті якої шахраї видавали себе за корпорації. За оцінками Pathmatics, 14 із 30 найбільших рекламодавців у Twitter припинили всю рекламу на платформі після того, як Маск її очолив.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.