Категорія
Новини
Дата

Twitter зробив підписку Blue доступною в усьому світі. Які переваги отримають користувачі за $8 на місяць

1 хв читання

Соцмережа Twitter зробила підписку Blue доступною користувачам у всьому світі, йдеться у повідомленні на офіційному акаунті компанії. Також Twitter почав приймати заявки на отримання сірих галочок, які верифікують держслужбовців та урядові організації. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Підписка Twitter Blue коштує $7 на місяць при оформленні на рік, $8 – при щомісячній оплаті та $11 – при оформленні через магазини додатків App Store та Google Play (вони стягують комісію до 30%).
  • Користувач проходить процедуру верифікації, отримує синю галочку біля свого ніка і низку інших переваг, зокрема, можливість відправляти твіти довжиною до 4000 символів, пріоритетне ранжування в обговореннях і можливість редагувати повідомлення.
  • Урядові організації та офіційні особи отримали можливість подавати заявки на проходження процедури верифікації за окремою програмою із отриманням сірої галочки. Вона не передбачає оформлення платної підписки. 

Контекст

Раніше галочка верифікації була доступна лише політикам чи впливовим особам та організаціям, яких просили підтвердити свою особу. Вона допомагала боротися з дезінформацією. 

На початку листопада минулого року Twitter запустив функцію платної підписки, що дозволить користувачам отримати галочку верифікації за $7,99. 

Соцмережа перезапустила підписку Blue 12 січня. Вона дає можливість редагувати публікації, завантажувати відео з роздільною здатністю 1080p, надає доступ до режиму читання (reader mode). Користувачі з Twitter Blue бачитимуть удвічі менше реклами, отримають пріоритет у реплаях, згадках та пошуку, а також зможуть публікувати довгі відео й аудіо. 

Twitter пояснила, що компанія додала вимогу перевірки користувача за номером телефону, щоб боротися з ботами та для уникнення ситуації, коли користувач видає себе за іншу особу.

Соцмережа також планує запровадити золоті галочки верифікації для компаній.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд