Протягом 2023 року «Епіцентр» експортував 800 000 кв. м плитки у 25 країн світу. Це менше на 2,2 млн кв. м, ніж до великої війни, розповіла на «Саміті експортерів» від Forbes 22 березня Юлія Пінтескул, заступниця голови «Епіцентр К» з інноваційного розвитку в сферах виробництва, митно-логістичної діяльності.
Ключові факти
- У минулому році «Епіцентр» експортував 800 000 кв. м плитки у 25 країн. Водночас до великої війни експорт складав близько 3 млн кв. м, каже Пінтескул. За її словами, це 60 вантажівок за день.
- «Під час війни експорт просів, оскільки практично не було імпорту. Щоб заповнити полки, продавали свою плитку», – каже вона. Через це «Епіцентр» експортував у перший рік великої війни лише 1% своєї плитки.
- У 2024 році «Епіцентр» планує відновити обʼєм експорту керамічної плитки до рівня 2021 року.
- «Наразі серед українських та європейських споживачів у тренді натуральний матеріал – мармур, граніт, цемент», – зазначає заступниця голови «Епіцентр К» з інноваційного розвитку.
Контекст
На початку 2021 року відкрив два заводи на Київщині (Калинівка) та Івано-Франківщині (Калуш) з виробництва керамічної плитки та керамограніту. Вони увійшли до складу компанії Epicentr Ceramic Corporation.
Тоді ж на заводі на Київщині встановили дві лінії потужністю 6 млн кв. м плитки на рік. Із запуском другої, третьої і четвертої виробничих ліній планувалося, що підприємство вийде на проєктні потужності – 15 млн кв. м плитки на рік.
Завод у Калинівці випускає керамічну плитку та керамограніт для різних сфер – для комерційної нерухомості, вентильованих фасадів, зовнішнього застосування, для ванних кімнат, санвузлів, кухонь.
На підприємстві «Карпатська кераміка» на Івано-Франківщині встановлена технологічна лінія потужністю 2,5 млн кв. м керамічної плитки на рік. На ній виготовляється клінкерна плитка невеликого розміру.
На початок 2021 року загальна сума інвестицій на обидва виробництва складала €172 млн євро.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.