Упродовж тижня після 18 травня, коли набув чинності закон про мобілізацію, реалізація пального у мережі АЗС ОККО скоротилася на 12-15% залежно від регіону, розповів СЕО компанії Василь Даниляк під час форуму «Гроші для Перемоги» від Forbes Ukraine.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Деталі
- За останні дні травня компанії вдалося відновити продажі пального на 4%, додав Даниляк.
- Він також повідомив, що за весь час з початку повномасштабного вторгнення українських ринок пального скоротився на 25% у літрах.
- «У перший рік війни падіння сягало 32%, за другий рік ринок дещо виріс», – пояснив СЕО мережі АЗС ОККО.
Контекст
З 18 травня набув чинності оновлений закон про мобілізацію. Тому всі військовозобовʼязані чоловіки та жінки віком 18–60 років протягом 60 днів – до 16 липня включно, повинні оновити свої облікові дані.
Як нове законодавство буде працювати на практиці для громадян, які зобов’язання під час мобілізації є в бізнесу, які повноваження є в поліції та територіальних центрів комплектування (ТЦК), що очікує на чоловіків за кордоном – читайте тут.
Мережа АЗС ОККО групи «Галнафтогаз» Віталія Антонова у 2022-му наростила свою частку на ринку пального до 25% та зайняла перше місце серед українських паливних компаній, обійшовши групу «Приват».
За три квартали 2023-го виторг групи сягнув 70-75 млрд, за оцінкою Forbes – на 35-45% більше, ніж у цей самий період 2022-го.
ОККО володіє мережею магазинів при АЗС та близько 30 ресторанами під брендами A la minute, Pasta Mia та Meiwei, які компанія розвиває з 2006 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.