Категорія
Новини
Дата

У роботі сервісів Microsoft стався масштабний збій. Тисячі скарг надійшло на роботу Teams та Outlook

Корпорація Microsoft проводить розслідування після того, як її служби, включаючи систему обміну повідомленнями Teams та платформу електронної пошти Outlook, перестали працювати для користувачів у всьому світі, пише Bloomberg.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Downdetector зафіксував тисячі користувачів, які повідомили про проблеми з Outlook, Microsoft 365 та XBox Live у середу вранці. Сайт виявив 4132 випадки, коли люди скаржилися на збої в роботі Outlook у Великій Британії, та 1971 скарга надійшла на збої в роботі Microsoft Teams.
  • В обліковому записі служби Microsoft 365 в Твіттері сказано: «Ми вивчаємо проблеми, які стосуються кількох служб Microsoft 365».
  • За інформацією Reuters, Microsoft не розкриває кількість користувачів, які поскаржилися на збій, але у Downdetector зафіксували понад 3900 інцидентів в Індії та понад 900 у Японії. Повідомлення про збої також різко зросли в Австралії, Великій Британії та Обʼєднаних Арабських Еміратах.
  • «Ми виявили потенційну проблему з мережею та перевіряємо дані телеметрії, щоб визначити наступні кроки щодо усунення несправностей», – йдеться в повідомленні Microsoft.
  • Під час збою більшість користувачів не могли обмінюватися повідомленнями, приєднуватися до дзвінків або використовувати будь-які функції програми Teams. Багато користувачів вирушили до Twitter, щоб поділитися новинами про збої в роботі служби, при цьому #MicrosoftTeams став популярним хештегом на сайті соціальної мережі.
  • Серед інших служб, де фіксувалися проблеми в роботі, були Microsoft Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive для бізнесу.

Контекст

Microsoft Teams, яким користується понад 280 млн людей по всьому світу, є невідʼємною частиною повсякденної роботи підприємств і навчальних закладів, які використовують цей сервіс для здійснення дзвінків, планування зустрічей та організації робочого процесу.

Наприкінці минулого року тисячі користувачів Twitter Inc. по всьому світу повідомили про збої та інші проблеми, платформа відновила обслуговування через кілька годин. Це був один із найбільших збоїв з часу придбання платформи Ілоном Маском.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні