Call of Duty: Vanguard /Сторінка Activision у Facebook
Категорія
Новини
Дата

Microsoft побореться за Activision Blizzard. Регулятор США намагається заблокувати угоду на $69 млрд

2 хв читання

Тизер з анонсу Call of Duty: Vanguard Фото Сторінка Activision у Facebook

Microsoft стверджує, що купівля нею Activision Blizzard за $69 млрд не зашкодить конкуренції в цій сфері. Так корпорація відповіла на позов Федеральної торгової комісії (FTC) США, яка намагається заблокувати її угоду з власником компʼютерних ігор Call of Duty, Diablo та World of Warcraft, пише Reuters.

Ключові факти

  • Microsoft представила регулятору власні аргументи щодо угоди. У заяві компанії наголошується, що вона не є провідним світовим розробником ігрових консолей чи контенту для них, а з покупкою Activision розраховує підвищити свою конкурентоспроможність. 
  • «Ми прагнемо збільшити присутність на ринку мобільних ігор, при тому що три чверті продуктів Activision і більше третини її доходу повʼязані саме з цим сегментом», – йдеться в заяві.
  • У Microsoft назвали «хорошим починанням» ініціативу підвищити доступність «обмеженого портфеля популярних ігор Activision для споживачів шляхом їх поширення на більшій кількості платформ».
  • У компанії вважають, що угода не зможе перешкодити конкуренції у «високо конкурентній сфері». «Це особливо очевидно, коли виробник дав чітко зрозуміти, що не має наміру закривати доступ до гри для конкурентів», – заявила Microsoft.

Activision Blizzard виникла у 2008 році в результаті злиття Activision і Blizzard Entertainment. Остання з 1991-го змінила кілька власників, а на момент злиття була частиною французького медіаконгломерату Vivendi Universal. Вартість угоди становила $18,9 млрд. Злиття було важливим для обох: Blizzard витрачала роки на розробку. Activision урівноважила фінансові показники своїми хітами – наприклад, щорічно випускаючи ігри із серії Call of Duty.

Компанія розробляє та розповсюджує відеоігри й інші сервіси смартфонів, консолей та ПК. Також вона отримує дохід від кіберспортивних ліг, продає цифрову рекламу та внутрішньоігровий контент. У штаті працюють 10 000 осіб, а ігри мають аудиторію в майже 400 млн активних користувачів. Чистий дохід видавця у 2020-му становив $8,1 млрд. На фоні новини акції зросли на 38% – до $90 за одну.

Контекст

Microsoft виробляє ігрові приставки Xbox і конкурує в цьому сегменті з Sony (PlayStation) та Nintendo (Switch). Корпорація оголосила про плани купівлі Activision у січні 2022 року, сума операції складає $69 млрд.

Раніше FTC заявила, що подає до суду, щоб заблокувати придбання Microsoft виробника відеоігор Activision Blizzard. Регулятор вважає, що угода дасть Microsoft можливість контролювати доступ користувачів до відеоігор Activision на пристроях, крім Xbox. Угода може призвести до зростання цін на ігри, погіршення їхньої якості на альтернативних платформах, а також повної відмови від надання доступу до відеоігор користувачам інших приставок, зазначали в FTC.

Microsoft незадовго до подання позову FTC повідомила регулятору про готовність підписати юридичну угоду про збереження доступу до Call of Duty для альтернативних консолей, принаймні, на 10 років.

Регулятори ЄС та Великої Британії також перевіряють угоду. 21 грудня Управління захисту конкуренції та ринків Сполученого Королівства повідомило, що три чверті відгуків, отриманих ним від користувачів, свідчать про підтримку угоди.

Судові розгляди між Microsoft та FTC заплановані на серпень. Однак компанія розраховує на мирову угоду з регулятором.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд