Українське Дунайське пароплавство виграло тендер одного з найбільших європейських металургійних виробників HBIS Serbia на перевезення понад 500 000 т вантажу, йдеться у повідомленні УДП. Контракт забезпечує флот пароплавства роботою протягом всього року.
Ключові факти
- Згідно із повідомленням, тендер проводився серед провідних судноплавних компаній Дунаю.
- «Перемога УДП ще раз засвідчила: інвестиції у будівництво/модернізацію флоту абсолютно економічно виправдані – роботи на Дунаї більше ніж вистачає. Тому цього року усі зусилля концентруємо у цьому напрямі» – зазначив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
- За його словами, пароплавство провело значну роботу і переконало партнерів прийняти вигідні для УДП умови. «Наші партнери також не виключають можливості збільшення обсягів перевезень», – додав очільник підприємства.
Контекст
Через війну українські порти на Дунаї збільшили кількість вантажовідправлень у чотири рази, казав заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков. За даними Мінагрополітики, у травні на них припадало 24% експорту.
Влітку російський «Газпром» через сербську компанію NIS Gazprom Neft намагався заблокувати прохід українських суден на Дунаї, компанії вдалося отримати досудове рішення про арешт флоту. Ініціатором позову і арешту суден виступила місцева компанія NIS Gazprom Neft, яка раніше займалася бункеруванням флоту УДП. Ще до початку вторгнення Росії в Україну у пароплавства виникла заборгованість перед постачальником. Тоді компанія розглядала цю заборгованість як поточну та не мала жодних претензій щодо її погашення.
В УДП планували вимагати компенсацію від NIS Gazprom Neft за завдані збитки, пов’язані з простоєм флоту, а також ініціювали розслідування умов закупівлі палива у NIS Gazprom Neft за минулого керівництва УДП через ознаки того, що поставка відбувалася за завищеними цінами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.