Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» планує створити вантажні хаби для бізнесу по всій країні, перший – у Вінниці

«Укрзалізниця» запропонує бізнесу хаби, де можна зберігати вантажі, перевантажувати їх з автотранспорту на залізничний та навпаки, йдеться в релізі УЗ. Проєкт першого вантажного хаба було презентовано у Вінниці.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • «На залізничній станції «Вінниця» маємо потужний вантажний двір, який зараз переходить на баланс інтермодального оператора «Укрзалізниці» ЦТС «Ліски», – сказав заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
  • За його словами, у Вінниці – перспективний майданчик, де можна організувати обробку вантажів різної номенклатури.
  • Зазначений вантажний хаб у Вінниці знаходиться поруч із підприємствами різних галузей промисловості.
  • Надалі УЗ планує презентувати аналогічні потужності бізнесу і в інших регіонах.
  • «Маємо надію, що створення цих хабів сприятиме розвитку середнього бізнесу в регіонах нашої країни. Крім того, УЗ вже найближчим часом планує надавати повний перелік транспортних послуг вантажовласникам», – повідомив член правління УЗ Вячеслав Єрьомін.

Контекст

«Укрзалізниця» завершила 2022 рік із чистим збитком 10,8 млрд грн проти прибутку 457 млн грн у 2021-му, йдеться у звіті держкомпанії. Збиток від пасажирських перевезень становить 13,3 млрд грн. Фінплан на 2023 рік передбачає очікувані збитки 20,2 млрд грн. Доходи становитимуть 83,9 млрд грн, витрати – 107,9 млрд грн​. 

У лютому тодішній голова правління УЗ Олександр Камишін повідомив агентству «Інтерфакс-Україна», що «Укрзалізниця» до кінця 2023-го може створити компанію-вантажоперевізника, яка працюватиме у сфері вантажоперевезень у Європі. За його словами, для компанії потрібно закупити рухомий склад, отримати ліцензію, провести реєстрацію та набрати команду.

Він пояснив необхідність створення власної компанії для вантажоперевезень за межами України тим, що українські перевізники вантажів зазнають труднощів у роботі з європейськими перевізниками.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні