Категорія
Новини
Дата

УЗ та німецька VTG домовились про розвиток інтермодального сполучення між Україною й Європою

«Укрзалізниця» підписала меморандум з німецькою логістичною компанією Global asset and logistics company (VTG GmbH) про взаєморозуміння та співробітництво, йдеться у повідомленні українського перевізника. Співпраця спрямовуватиметься на розвиток інтермодального сполучення між Україною й країнами Європи.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За словами директора з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Тимофія Мураховського, інтермодальні перевезення мають низку переваг для клієнтів, зокрема, ритмічність, прогнозований час і вартість перевезень, і дозволяють інтегрувати залізничні перевезення з території України в європейський простір.
  • На початку року «Укрзалізниця» вже запровадила інтермодальний сервіс, який об’єднує перевезення контейнерних, контрейлерних поїздів і поїздів комбінованого транспорту на базі рухомого складу філії «Центр транспортного сервісу «Ліски». 
  • Наразі розглядається можливість організації таких перевезень до Польщі, Румунії, Австрії та Туреччини.
  • 9 травня «Укрзалізниця» в рамках виставки Transport logistic 2023 у Мюнхені також домовилася про співпрацю з Литовськими залізницями, а також з польською компанією Laude Smart Intermodal SA, про що підписала відповідні меморандуми про взаєморозуміння та співробітництво.

Контекст

«Урзалізниця» завершила 2022 рік із чистим збитком 10,8 млрд грн проти прибутку 457 млн грн у 2021-му, йдеться у звіті держкомпанії. Збиток від пасажирських перевезень становить 13,3 млрд грн. Фінплан на 2023 рік передбачає очікувані збитки 20,2 млрд грн. Доходи становитимуть 83,9 млрд грн, витрати – 107,9 млрд грн​. 

У лютому тодішній голова правління УЗ Олександр Камишін повідомив агентству «Інтерфакс-Україна», що «Укрзалізниця» до кінця 2023-го може створити компанію-вантажоперевізника, яка працюватиме у сфері вантажоперевезень у Європі. За його словами, для компанії потрібно закупити рухомий склад, отримати ліцензію, провести реєстрацію та набрати команду.

Він пояснив необхідність створення власної компанії для вантажоперевезень за межами України тим, що українські перевізники вантажів зазнають труднощів у роботі з європейськими перевізниками.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні