В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік

Getty Images

Рекордні 37 953 електромобіля було імпортовано в Україну у 2023 році. Це у чотири рази більше, ніж у довоєнному 2021 році (8996). Найпопулярніші марки – Volkswagen, Tesla та Nissan. А Львівщина лідирує за кількістю реєстрацій. Про це повідомив сервіс Опендатабот. 

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

Загалом на електромобілі припадає 10% від загальної кількості імпортованих авто в Україну у 2023 році. Для порівняння, у 2021 році частка електрокарів складала лише 1,2%. 

Найбільше імпортованих електромобілів було зареєстровано на Львівщині – 5133 авто, на другому місці Київ – 4913, на третьому – Одеська область – 3412 електрокари. 

Найпопулярнішими марками електромобілів в Україні у 2023 році стали Volkswagen, Tesla, Nissan, Renault та Honda. 

Найзатребуванішою моделлю електромобіля традиційно залишається Nissan Leaf. Понад 5000 таких авто ввезли в Україну торік. На другому місці по затребуваності Volkswagen ID.4 – 3770 авто. Замикає трійцю лідерів Tesla Model 3 – 3291 електрокар.

Найстаршим електромобілем, ввезеним в Україну у 2023 році, став Citroen Saxo 2000 року. 

В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 1
В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 2
В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 3
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Україна увійшла до першої трійки країн, які у 2021 році найбільше імпортували американські уживані авто, пропустивши вперед Нігерію та ОАЕ, згідно з останніми доступними даними Адміністрації міжнародної торгівлі США. 

В Україні небагато автовиробників, які продають нові електромобілі, зазначає Wired, але частка зареєстрованих повністю електричних автівок – 9%, майже така сама, як у США, і вдвічі більша, ніж у Польщі та Чехії. Більшість відновлених електромобілів України колись їздили дорогами Північної Америки та були сильно пошкоджені.

Існують кілька основних причин для збільшення потоку вживаних електромобілів з Нового Світу.

Успішність бізнесу з «воскресіння» електромобілів в Україні завдячує страховим компаніям й автовиробникам у Північній Америці, які не знають, що робити з пошкодженими авто, окрім як відправити їх на металобрухт.

Американські страховики сьогодні списують авто з такими пошкодженнями, які в минулому могли бути відремонтовані. Річ у тім, що ремонт складніших і все більш компʼютеризованих сучасних автомобільних систем обходиться дорожче, а кваліфікованих автомеханіків бракує. Більше про це читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні