В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік

1 хв читання

Getty Images

Рекордні 37 953 електромобіля було імпортовано в Україну у 2023 році. Це у чотири рази більше, ніж у довоєнному 2021 році (8996). Найпопулярніші марки – Volkswagen, Tesla та Nissan. А Львівщина лідирує за кількістю реєстрацій. Про це повідомив сервіс Опендатабот. 

Ключові факти

Загалом на електромобілі припадає 10% від загальної кількості імпортованих авто в Україну у 2023 році. Для порівняння, у 2021 році частка електрокарів складала лише 1,2%. 

Найбільше імпортованих електромобілів було зареєстровано на Львівщині – 5133 авто, на другому місці Київ – 4913, на третьому – Одеська область – 3412 електрокари. 

Найпопулярнішими марками електромобілів в Україні у 2023 році стали Volkswagen, Tesla, Nissan, Renault та Honda. 

Найзатребуванішою моделлю електромобіля традиційно залишається Nissan Leaf. Понад 5000 таких авто ввезли в Україну торік. На другому місці по затребуваності Volkswagen ID.4 – 3770 авто. Замикає трійцю лідерів Tesla Model 3 – 3291 електрокар.

Найстаршим електромобілем, ввезеним в Україну у 2023 році, став Citroen Saxo 2000 року. 

В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 1
В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 2
В Україну ввезли рекордну кількість електромобілів у 2023 році. Показник у чотири рази перевищив довоєнний 2021 рік /Фото 3
Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

Україна увійшла до першої трійки країн, які у 2021 році найбільше імпортували американські уживані авто, пропустивши вперед Нігерію та ОАЕ, згідно з останніми доступними даними Адміністрації міжнародної торгівлі США. 

В Україні небагато автовиробників, які продають нові електромобілі, зазначає Wired, але частка зареєстрованих повністю електричних автівок – 9%, майже така сама, як у США, і вдвічі більша, ніж у Польщі та Чехії. Більшість відновлених електромобілів України колись їздили дорогами Північної Америки та були сильно пошкоджені.

Існують кілька основних причин для збільшення потоку вживаних електромобілів з Нового Світу.

Успішність бізнесу з «воскресіння» електромобілів в Україні завдячує страховим компаніям й автовиробникам у Північній Америці, які не знають, що робити з пошкодженими авто, окрім як відправити їх на металобрухт.

Американські страховики сьогодні списують авто з такими пошкодженнями, які в минулому могли бути відремонтовані. Річ у тім, що ремонт складніших і все більш компʼютеризованих сучасних автомобільних систем обходиться дорожче, а кваліфікованих автомеханіків бракує. Більше про це читайте тут.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд