Нідерландська телекомунікаційна компанія Veon заявила, що інвестує $600 млн в інфраструктуру своєї української дочірньої компанії «Київстар», пише Reuters.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Компанія, зареєстрована в Амстердамі, заявила, що кошти допоможуть модернізувати інфраструктуру оператора мобільного звʼязку, зокрема покращити звʼязок та послуги 4G по всій Україні.
- За словами Veon, технічні бригади «Київстар» виконали близько 150 000 ремонтів із моменту вторгнення Росії минулого року, додавши, що 93% мережі перебувають у робочому стані.
- «Ми використовуємо цю можливість, щоб зробити сміливу заяву про нашу прихильність до інвестицій», – сказав агентству генеральний директор «Київстар» Олександр Комаров. Він повідомив, що інвестиції, які будуть розподілені протягом наступних трьох років, розширять покриття мережі 4G компанії до 98% населення України, а також зроблять її готовою до 5G після закінчення війни.
- «Київстар» втратив близько 7% своєї активної клієнтської бази – або приблизно 1,7 млн абонентів – з початку війни у лютому минулого року. Це повʼязано з тим, що деякі частини країни захопила Росія, а також тому, що частина людей взагалі залишила Україну.
- Комаров, який був у Лондоні на Міжнародному саміті з відновлення України, сказав, що хоча кількість клієнтів, ймовірно, продовжить «скорочуватися», компанія «Київстар» почувається краще, ніж інші, і залишається «позитивною з фінансової точки зору».
Контекст
На початку листопада стало відомо, що Veon вирішила продати свій російський бізнес – мобільний оператор «ВимпелКом» (бренд Beeline), йшлося у повідомленні компанії. Veon розглядала можливість передачі управління російським бізнесом топменеджменту, писав «Коммерсантъ». Вже наприкінці місяця топменеджери російського телеком-оператора «ВимпелКом» (бренд Beeline) підписали угоду про викуп 100% компанії у Veon.
Veon (власник «Київстару») отримав дозвіл від санкційного підрозділу Міністерства фінансів США на продаж свого російського активу – мобільного оператора «ВимпелКом», йдеться у звіті компанії.
Найбільший в Україні мобільний оператор «Київстар» хоче оновити власного чат-бота для клієнтської підтримки сучасними технологіями штучного інтелекту, але через питання безпеки на це піде рік-півтора. Про це у ефірі нового YouTube-проєкту «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» розповіла B2C-директорка «Київстар» Тетяна Лукинюк.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.