Американський виробник одягу та взуття VF Corporation, що володіє брендами Vans, The North Face і Timberland, закриє всі свої магазини в Росії, а місцевий підрозділ переведе на оптові поставки. Про це пише «Коммерсантъ» з посиланням на звітність російського підрозділу.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Перехід на роботу з оптовими покупцями дозволить компанії зберегти свій російський бізнес, зазначає видання. При цьому компанія знизить витрати на магазини та репутаційні ризики, які могли обернутися бойкотом брендів на інших ринках.
- У звітності зазначається, що VF Corporation після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну призупинила роботу своїх роздрібних магазинів, оптових постачань та онлайн-продажів.
- У компанії додали, що останній фірмовий магазин Vans у Росії був закритий навесні 2023 року.
Контекст
За даними групи, на РФ та Україну припадає менше 1% глобальних продажів VF Corporation. У третьому кварталі 2022 року, що завершився 1 січня 2023-го, продажі компанії зросли на 22%, до $3,62 млрд. За підсумками року VF Corporation розраховує на $11,85 млрд.
У травні російський ринок повністю покинули вісім міжнародних компаній, серед них – німецька Volkswagen, американська Authentic Brands Group, яка володіє мережею спортивних товарів Reebok, німецький виробник шин і автомобільної електроніки Continental та інші, йдеться у моніторингу KSE Institute у межах проєкту «Самосанкції» про вплив виходу іноземного бізнесу на економіку РФ.
Загалом станом на початок червня 241 міжнародна компанія (7,4% від загального числа) повністю припинила діяльність у Росії. Також 1194 іноземних бізнесів (36,5% від загального числа) згорнули операції та заявили про намір покинути країну.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.