Категорія
Новини
Дата

Власник бренду KFC продав російські ресторани місцевому партнеру

Американська корпорація Yum! Brands, яка володіє брендами KFC та Pizza Hut, продає 70 своїх ресторанів у Росії та права на майстер-франшизу місцевому партнеру – компанії Smart Service Ltd. Сторони вже підписали відповідну угоду.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Угода передбачає, що покупець нестиме відповідальність за ребрендинг торгових точок KFC та збереження штату співробітників компанії в Росії, йдеться у пресрелізі Yum! Brands.
  • Нового власника зобовʼязали поступово ребрендувати всі заклади KFC в Росії на Rosticʼs, пише російський «Коммерсантъ». Такий бренд зареєструвала російська структура американського холдингу на початку осені, зробивши його частиною контракту із продажу бізнесу. За даними видання, вивіски почнуть змінювати з 2023 року.
  • Сума угоди не розкривається, за оцінками аналітиків, вона могла становити до 1,3 млрд рублів ($9,5 млн). 

Контекст

9 березня Yum! Brands оголосила про намір піти з російського ринку через війну РФ проти України. За день раніше компанія оголосила про припинення всіх інвестицій. Тоді в компанії заявили про намір направити весь дохід із російського ринку на допомогу українським біженцям.

Загалом у РФ працювало близько 50 ресторанів Pizza Hut та понад 1100 точок мережі KFC, якими переважно керують незалежні власники за договорами ліцензування чи франшизи. Російські ресторани Pizza Hut уже продали місцевому оператору, який запустить ребрендинг мережі.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні