Американська компанія Phillips-Van Heusen Corporation (PVH), яка володіє брендами Calvin Klein і Tommy Hilfiger, вийшла з бізнесу у РФ, пише «Коммерсантъ». Місцевий підрозділ передали топменеджеру, який перейменував компанію і, ймовірно, продовжить керувати локальними точками.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Американська PVH у середині серпня вийшла з капіталу російського підрозділу ТОВ «Півіейч Сторс Рус».
- За даними видання, новим власником та гендиректором компанії став Денис Щукін, а назва структури змінилася на ТОВ «Ритейл Екселенс». Згідно із профілем у LinkedIn, з 2018 року Щукін обіймає посаду директора роздрібної мережі PVH у Росії.
- У Росії корпорація управляла більш ніж 150 магазинами з урахуванням франшизи. «Ритейл Екселенс», ймовірно, продовжить керувати колишніми точками PVH.
Контекст
Корпорація PVH володіє брендами Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Warnerʼs, Olga та True & Co. У Росії компанія розвивала власну роздрібну мережу магазинів Tommy Hilfiger та Calvin Klein.
На початку березня 2022 року PVH оголосила про зупинення роботи на російському ринку через вторгнення РФ в Україну.
У звіті корпорації за першу половину 2023-го сказано, що PVH повністю вийшла з російського бізнесу, включаючи оптові продажі.
Бренди Tommy Hilfiger та Calvin Klein у Росії також розвиває за франшизою дистрибʼютор BNS Group. За власними даними, ця компанія управляє 11 магазинами Tommy Hilfiger під вивісками TH та TH Legend, а також десятьма точками CK Jeans.
За даними Financial Times, сумарні прямі втрати найбільших європейських компаній у Росії з початку війни сягнули €100 млрд. Знецінення активів та інші списання відображені у звітах 176 із 600 проаналізованих компаній, більше половини припали на нафтогазовий та енергетичний сектори.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.