Найбільше на ринку креативної реклами отримують менеджери, проте залежно від компанії розміри їхньої місячної зарплати можуть різнитись у дев’ять разів – від 27 000 грн до 240 000 грн, свідчать результати дослідження Всеукраїнської рекламної коаліції. Найдорожча послуга – розробка ідеї. Її вартість може різнитись втричі.
Ключові факти
- Всеукраїнська рекламна коаліція опитала 20 комунікаційних агенцій щодо зарплат всередині компаній та цін на їхні послуги. Середніх показників на ринку креативної реклами не існує, дійшли висновків у організації.
- Найменшу зарплату в креативних агенціях отримують фахівці на посаді designer executive: від 10 000 грн до 40 000 грн. Найбільші зарплати можуть отримувати виконавчі директори: максимум на позиції – 240 000 грн на місяць. Водночас мінімальна зарплата для таких топменеджерів у дев’ять разів менша: 27 000 грн на місяць.
- Великий діапазон зумовлений тим, що в дослідженні брали участь різні за розміром представники ринку – великі мережеві гравці, незалежні агенції, агенції з регіонів. 75% з них – незалежні, 25% – агенції, що належать до локальних та/або міжнародних комунікаційних груп.
- Середніх цін рекламних послуг також не існує, пишуть у ВРК. Найдешевше обійдеться розробка банера для медійної кампанії: від 4000 грн до 30 000 грн. Найдорожчою послугою може стати розробка ідеї. Діапазон її вартості становить 800 000 – 1,7 млн грн.
Контекст
Раніше ВРК визначила найкраще креативне агентство сезону 2022–2023. Серед 47 креативних агенцій, що увійшли до рейтингу, найкращою визнали Saatchi & Saatchi Ukraine. Серед п’яти найкращих – Leo Burnett Ukraine, Postmen, ANGRY agency та Bickerstaff.734.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.