YouTube відмовляється від функції Stories /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

YouTube відмовляється від функції Stories

1 хв читання

Getty Images

YouTube позбавляється Stories, функції для тимчасових повідомлень. Користувачі не зможуть публікувати історії з 26 червня, а термін дії існуючих публікацій закінчиться за сім днів, йдеться у релізі команди.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Зокрема, починаючи з 26 червня можливість створення нових Stories у YouTube стане недоступною. 
  • У платформі повідомили, що замість Stories, можна використовувати публікації у співтоваристві та YouTube Shorts, які «можуть забезпечити цінні звʼязки з аудиторією та розмови».
  • Згідно із заявою, серед авторів, які використовують як пости, так і Stories, пости в середньому збирають у багато разів більше коментарів та лайків у порівнянні зі Stories.
  • В YouTube додали, що Shorts це те, що потрібно для створення короткого відеоконтенту, а серед авторів, які використовують і Shorts, і Stories, саме перші у середньому залучають у багато разів більше підписників, ніж Stories.

Контекст

Минулого року відеоплатформа YouTube вирішила додавати водяні знаки в ролики в розділі YouTube Shorts, щоб боротися з перепостами одного й того самого контенту. Про це пише Engadget. У виданні вважають, що цією функцією YouTube сподівається підвищити поінформованість про те, що платформа також розміщує короткі відеоролики, як і її конкуренти, зокрема TikTok.

Нещодавно YouTube анонсував появу 30-секундних рекламних роликів, які не можна відключити, під час перегляду контенту на смарт-телевізорах, пише The Verge. YouTube повідомив, що глядачі побачать одну 30-секундну рекламу замість двох послідовних 15-секундних оголошень, хоча це не означає, що ці короткі ролики повністю зникнуть.

30-секундні рекламні ролики будуть доступні рекламодавцям через YouTube Select – спеціалізовану рекламну платформу, орієнтовану на 5% найпопулярніших матеріалів YouTube. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд