YouTube анонсував появу 30-секундних рекламних роликів, які не можна відключити, під час перегляду контенту на смарт-телевізорах, пише The Verge.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- YouTube повідомив, що глядачі побачать одну 30-секундну рекламу замість двох послідовних 15-секундних оголошень, хоча це не означає, що ці короткі ролики повністю зникнуть.
- 30-секундні рекламні ролики будуть доступні рекламодавцям через YouTube Select – спеціалізовану рекламну платформу, орієнтовану на 5% найпопулярніших матеріалів YouTube.
- YouTube стверджує, що 70% переглядів YouTube Select припадають на телевізори, що робить його ідеальною платформою для більш довгих оголошень.
- YouTube також зазначив, що почне тестувати рекламу, яка зʼявляється, коли глядач припиняє перегляд відео, на підключеному телевізорі. Це схоже на функцію паузи в рекламі, представлену Hulu кілька років тому, YouTube назвав її «пауза».
- Відповідно до зображення, опублікованого AdWeek, реклама на паузі YouTube відображатиметься у вигляді банера навколо відео і може бути прибрана натисканням кнопки «Відхилити».
- Минулого тижня YouTube повідомив, що експериментує зі спливаючими повідомленнями, в яких йдеться: «Блокувальники реклами заборонені на YouTube», спонукаючи глядачів натомість підписатися на YouTube Premium для перегляду без реклами.
Контекст
Мeta й Alphabet втратили своє домінування на ринку цифрової реклами, яким вони керували роками, оскільки дуополія страждає від швидкого зростання конкуренції з боку Amazon, TikTok, Microsoft і Apple. Світовий ринок цифрової реклами оцінюється в $514 млрд, з яких цифрове відео становить $65 млрд, згідно з даними Magna, яка прогнозує, що цього року відео зростатиме швидше, ніж реклама в пошуку та соціальних мережах.
Зокрема, TikTok пропонує нижчі розцінки на рекламу, ніж конкуруючі платформи соціальних мереж, оскільки відеопрограма, що швидко росте, прагне захопити велику частку ринку цифрової реклами на тлі уповільнення онлайн-витрат, пише Financial Times. Бренди та рекламодавці йдуть від Meta, YouTube та Twitter.
Минулого року відеоплатформа YouTube вирішила додавати водяні знаки в ролики в розділі YouTube Shorts, щоб боротися з перепостами одного й того самого контенту. Про це пише Engadget. У виданні вважають, що цією функцією YouTube сподівається підвищити поінформованість про те, що платформа також розміщує короткі відеоролики, як і її конкуренти, зокрема TikTok.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.