Головна виконавча директорка YouTube Сьюзан Войчицькі залишає посаду після девʼяти років управління, пише Bloomberg. За словами Войчицькі, вона планує «почати новий розділ», присвячений її сімʼї, здоровʼю та особистим проєктам.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Войчицькі візьме на себе роль консультантки, працюючи в Google та Alphabet Inc. Вона передає правління своєму заступнику Нілу Мохану, ще одному старожилу Google, який відповідає за продукти та політику YouTube.
- «Настав час для мене, і я відчуваю, що можу це зробити, тому що у нас є неймовірна команда лідерів на YouTube», – написала Войчицькі.
- Вона тривалий час працювала в Google і є однією з найвідоміших жінок-керівників у Кремнієвій долині. Позичивши свій гараж засновникам компанії, вона приєдналася до неї як одна з перших менеджерів з маркетингу і піднялася карʼєрними сходами в рекламному бізнесі Google, перш ніж приєднатися до YouTube в 2014 році.
- Вона брала участь у двох великих придбаннях Google: покупці YouTube у 2006 році та угоді з компанією DoubleClick, що займається рекламними технологіями.
- Усередині Google Войчицькі була відома як одна з небагатьох керівників, які мали особисті звʼязки із засновниками Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, що дало їй значний вплив у технологічному гіганті.
- Мохан був першим заступником Войчицькі протягом багатьох років, перейшовши з рекламного бізнесу Google в YouTube у 2015 році.
Контекст
На початку 2014 року тодішній генеральний директор Google Пейдж звернувся до Войчицькі з проханням запустити YouTube після кількох років незадовільних результатів. Протягом майже 10 років YouTube затято розширювався, але щосили намагався стати прибутковим. Войчицькі зосередила увагу на виклику ринку телереклами, підтримці творців YouTube та його звʼязках із медіакомпаніями.
За керівництва Войчицькі YouTube створив програму, яка конкуруватиме з Netflix Inc. та Prime Video від Amazon.com Inc. з оригінальними шоу за участю творців YouTube, але ця програма провалилася.
З 2017 року Войчицькі поступово відновила довіру рекламодавців. Рекламний бізнес YouTube виріс більш ніж утричі за пʼять років, досягнувши $29,2 млрд у 2022 році.
Проте в останні квартали обсяг реклами на YouTube виявився нижчим за очікування Уолл-стріт. Нові обмеження конфіденційності, такі як заборона Apple Inc. на таргетовану рекламу, обмежили доходи, а YouTube вклав більше коштів у Shorts, функцію для боротьби з TikTok.
Мeta й Alphabet втратили своє домінування на ринку цифрової реклами, яким вони керували роками, оскільки дуополія страждає від швидкого зростання конкуренції з боку Amazon, TikTok, Microsoft і Apple. Світовий ринок цифрової реклами оцінюється в $514 млрд, з яких цифрове відео становить $65 млрд, згідно з даними Magna, яка прогнозує, що цього року відео зростатиме швидше, ніж реклама в пошуку та соціальних мережах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.