Новий фільм Джеймса Кемерона «Аватар: Шлях води» (Avatar: The Way of Water) зібрав $134 млн у кінотеатрах США та Канади у перший вікенд після премʼєри, не виправдавши прогнозів, пише CNBC.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Аналітики в середньому очікували, що збори довгоочікуваного сиквелу становитимуть $175 млн, а керівництво Walt Disney Co прогнозувало показник на рівні $135–150 млн.
- Світові збори «Аватара» досягли $300,5 млн. Загалом фільм зібрав $434,5 млн. На Китай припало близько $57 млн із загального показника.
- «Більшості фільм дуже сподобався, і через цей ентузіазм зʼявилися прогнози, невиправдано високі з погляду історичних даних та різних негативних факторів», – сказав старший аналітик Comscore Пол Дергарабедян.
- За його словами, існує також безліч позитивних факторів, які забезпечать фільму довгостроковий глобальний успіх.
- За даними EntTelligence, квитки на 3D-показ фільму коштували в середньому $16,55, 2D – $12,62.
- «На цьому етапі ще передчасно оцінювати ступінь успіху фільму, особливо з огляду на те, що Кемерон має довгі прокати у світі», – зазначив Шон Роббінс, головний медіааналітик BoxOffice.com.
Контекст
Перший «Аватар», що вийшов у 2009 році і був у прокаті 234 дні, утримує титул найуспішнішого фільму в історії. Його світові збори перевищують $2,9 млрд. В міжнародному прокаті він зібрав лише $77 млн у перший тиждень.
Наразі невідомо, яку суму 20th Century Studio витратила на виробництво другої частини «Аватара». Раніше Кемерон заявляв, що фільм виявився «надзвичайно дорогим» і є «найгіршим бізнес-кейсом в історії кіно».
Режисер зазначив, що прибутковим фільм можна буде вважати лише у тому випадку, якщо він стане «третім чи четвертим касовим фільмом в історії». Наразі на четвертій сходинці в рейтингу найкасовіших фільмів в історії перебуває фільм «Зоряні війни: Пробудження Сили». Він зібрав понад $2 млрд у світовому прокаті.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.