Категорія
Новини
Дата

Zoom у співпраці з Anthropic планує додати чат-бота Claude у свої сервіси

2 хв читання

Компанія Zoom оголосила про нове партнерство з Anthropic для використання чат-бота Claude на платформі, почне з контактного центру, пише TechCrunch. Раніше компанія оголосила про партнерство з OpenAI у пошуку способів вбудувати генеративні функції ШІ в сімейство продуктів Zoom.

Ключові факти

  • Директор з продуктів Сміта Хашим каже, що ландшафт генеративного ШІ змінюється так швидко, що компанія вирішила використати відкритий підхід, коли вони можуть підключати різні моделі у міру того, як галузь швидко змінюється.
  • «Тому, коли ми розпочали свій шлях до генеративного ШІ, ми ухвалили дуже свідоме рішення використовувати те, що ми називаємо федеративним підходом до ШІ. Це означає, що спосіб, яким ми розробляємо наші продукти, полягає в тому, що ми можемо використовувати різні моделі у серверній частині», – сказала Хашим TechCrunch.
  • Партнерство з Anthropic є частиною цього рішення, і зміни почнуться з контактного центру. «Зокрема, для Anthropic і Claude ми хочемо почати з нашого програмного забезпечення для контакт-центрів через його конституційний підхід до штучного інтелекту та можливість дуже точно дотримуватися правил», – додала вона.
  • За її словами, важливо давати більш точні відповіді клієнтам, обмежуючи при цьому порушення, коли моделі вигадують відповіді, коли вони не знають правильної відповіді.
  • Zoom має намір продовжити роботу з моделлю Anthropic, і в міру того, як вона дізнається більше про те, як вона працює, щоб зрештою використати її в інших продуктах. Поки що немає встановленої дати виходу на ринок будь-яких функцій на основі Anthropic, але компанія продовжить роботу над цим, сказала Хашим.
  • У Zoom не озвучили, чи компанія працює над власним LLM, фірма продовжить вивчати інші варіанти, включаючи нові моделі з відкритим кодом поруч із впровадженням моделей OpenAI і Anthropic на платформу Zoom.
  • Також Zoom оголосив, що його венчурний підрозділ Zoom Ventures інвестував нерозкриту суму в Anthropic відповідно до умов партнерства, імовірно, щоб мати частку у технології, яку вони мають намір використовувати у майбутньому.

Контекст

Zoom стрімко зріс під час пандемії COVID-19, коли компанії та споживачі звернулися до його програмного забезпечення для відеоконференцій, щоб спілкуватися один з одним. В останні квартали це зростання сповільнилося, оскільки компанії відкликали співробітників до офісів, а люди повернулися до звичної діяльності. 

Січень 2023-го вже став рекордним за кількістю скорочених працівників у найбільших світових техкомпаніях – 68 500 людей втратили роботу. У лютому стало відомо, що Zoom Video Communications Inc. звільнить 1300 співробітників, або 15% персоналу. Також гендиректор компанії Ерік Юань заявив про скорочення своєї зарплати і відмову від премій, пише The Wall Street Journal.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд