30 стійких компаній
У квітні Interpipe відновила основне виробництво у Дніпрі, яке простоювало понад місяць. Одне з підприємств компанії в Нікополі продовжує працювати під обстрілами, які російська армія веде з Енергодара.
У травні-червні трубне виробництво було завантажене на 60–70%, залізничних коліс – на 45–50%, каже Андрій Коротков.
Через блокування Росією чорноморських портів вартість транспортування зросла у 2,5–3,5 раза – тепер витрати на логістику становлять до 10% від собівартості продукції.
У червні Interpipe відновила постачання труб до США. Видобуток нафти стимулює попит на трубну продукцію. Ефективність продажів Interpipe на цьому ринку зросла на 10%. Компанія поставила першу, експериментальну, партію коліс нового типу до
Іспанії. Вони призначені для європейських електричок на міжміських маршрутах.
100 найбільших приватних компаній 2021
Російське ембарго на імпорт української залізничної продукції, введене в лютому 2021 року, вдарило по трубно‑колісному холдингу Віктора Пінчука. Прибуток INTERPIPE у першому півріччі 2021 року скоротився майже вчетверо – до $29,4 млн. Виторг знизився на 1,7%, до більш ніж $460 млн. До другого кварталу 2021 року INTERPIPE відновив обсяги продажів залізничної продукції на 72% – приблизно до 14 700 т на місяць. «Нам вдалося подолати негативні наслідки російського ембарго, перенаправивши обсяги продажів в інші регіони США, СНД, Європи та Індії», – говорить гендиректор INTERPIPE Фаді Храйбе. У другому півріччі компанія планує зберегти місячні продажі залізничної продукції на рівні 15 000 т.
100 найбільших приватних компаній 2020
Виторг трубно‑колісного холдингу Віктора Пінчука минулого року майже не змінився у гривневому еквіваленті, а в доларовому навіть зріс на 4,5%, до $1,12 млрд. Скорочення виробництва безшовних труб підприємство компенсувало зростанням продажів продукції залізничного призначення до $425 млн. Найголовнішою подією для компанії стала в 2019 році реструктуризація боргу розміром $1,4 млрд, більша частина якого була списана. Прибуток від цієї операції склав $863 млн, тоді як фінансовим результатом без її урахування став збиток розміром $35 млн. Цьогоріч головний виклик для компанії – скорочення продажів труб: у січні – липні продано 275 200 т труб, це на 24% менше, ніж у 2019‑му.