25 найкращих роботодавців для ветеранів
У серпні та вересні 2023-го у METRO відбудеться серія семінарів на тему військових професій, відмінностей завдань у них, досвіду ветеранів та їхніх родин. Водночас навчання проходитимуть HR та менеджмент – їм пояснюватимуть, як «перекладати» воєнні навички демобілізованих на скіли, необхідні для роботи в компанії. Це одна із тем, що виявилася контрінтуїтивною, каже керівниця HR Анна Толмачова.
Команді детально пояснюватимуть, як виглядає структура української армії, особливості військових спеціалізацій, мову і термінологію. Це потрібно для кращого розуміння ветеранів та ветеранок, говорить Толмачова. Цей елемент вона позичила в американській програмі реінтеграції.
Вирішальний елемент успішної ветеранської програми, за METRO, – вона не має існувати без фундаменту відповідних корпоративних цінностей. «Починати треба не з програми, а з безбарʼєрності і неупередженості як культури», – каже Толмачова.
100 найбільших приватних компаній 2021
У METRO Cash & Carry 26 гіпермаркетів у 18 містах. Компанія робить ставку на власні торгові марки. До 2026 року їхня частка в асортименті має зрости мінімум на 7 п. п., до 24%.
50 найкращих роботодавців
Metro Cash & Carry з липня 2020 року перевів офісних співробітників на гнучкий графік роботи на постійній основі. Тепер виконувати свої завдання і досягати результату вони можуть у комфортний для них час і звідки зручно.
На ефективності праці нововведення позначилося позитивно: люди стали почуватися спокійніше, каже HR‑директор компанії Ірина Брижак.
За її словами, 70% вакансій компанія закриває «внутрішніми силами» і «що вища позиція, то вищий відсоток».
100 найбільших приватних компаній 2020
METRO Cash & Carry змінює формат, перетворюючись з гіпермаркету для невеликих підприємців на магазин для всіх. І цифрові технології тут дуже при нагоді. Першим диджитал‑інструментом став Viber‑бот, який замінив паперові каталоги. У 2019 році ритейлер запустив мобільний додаток, який на кінець серпня 2020 року скачали 312 000 осіб. Через нього, а також за допомогою спеціального пристрою у торговому залі одного з 23 гіпермаркетів мережі, можна отримати електронну карту для допуску в зал. Вона замінила колишню паперову.