Народилась у 1974 році в Дніпропетровську. Закінчила Одеську національну академію звʼязку за спеціальністю «інженер-економіст». Займала керівні позиції в телекомунікаційних компаніях України («Укртелеком», «Астеліт», N-Pay, GSM Ukraine, МТС) З 2016 року – CEO «Vodafone Україна».
Економіст за освітою, Устинова прийшла в МТС 2010 року, попрацювавши перед тим в «Укртелекомі» і «Астеліті». У 2016 році Устинова очолила український підрозділ МТС, який на той час перейшов під бренд Vodafone.
З нею компанія пройшла через мільярдні тендери на 3G і 4G, а також зміну власника. У 2019 році частку росіян купив за $734 млн азербайджанський Bakcell. Перший квартал 2020 року Vodafone вперше за кілька років закінчив із чистим збитком у 744 млн грн.
У компанії пояснили втрати переоцінкою дебютних євробондів, але цим проблеми не вичерпуються. Серед великої трійки українського телекому «червоні» заробляють на абонента найменше – в середньому 68,9 грн з людини на місяць. У «Київстару» – 70 грн на особу, у lifecell – 69,5 грн. Різниця начебто невелика, але на мільйонах абонентів вельми істотна.
25 найкращих CEO України 2020
У листопаді 2019 року російський МТС продав другого за величиною мобільного оператора України азербайджанському холдингу NEQSOL. Ольга Устинова, яка очолила Vodafone 2016 року, ставши першою жінкою СЕО в індустрії, зберегла свою посаду.
«Їй вдається ефективно управляти компанією в рамках обмежень: раніше контроль з Москви, тепер – Баку»,– зазначає експрезидент «Київстару» Петро Чернишов.
Устинова уникає публічності, фокусуючись лише на кар’єрі. З досвідом роботи в «Укртелекомі» і «Астеліті» Ольга прийшла в МТС у 2010-му. Два роки керувала російським далекосхідним підрозділом компанії і ще чотири – київським.
Очолити український офіс Устиновій запропонували після ребрендингу. Стратегічний пріоритет на найближчих два роки – посилення позицій у сегменті широкосмугового проводового інтернету.
«Багато українців працюють дистанційно, і на перший план виходить надійність мережі»,– говорить Устинова.
Цитата: «Завжди кажу колегам-топменеджерам, що вони мають знати більше, ніж я. Моє завдання тільки зшити все це таким чином, щоб отримати мегаефект, який дається від синергії кількох функцій».