«Правильна й екологічна стратегія побудови особистого бренду зробила Євгена лідером та експертом кулінарної галузі», – каже CEO агентства інфлюенсер-маркетингу WhyNot? Enot та ресторатор Євген Таллер.
Команда шеф-кухаря Клопотенка взяла участь у реформі шкільного харчування, залучила сотні світових шефів до допомоги українцям та ініціювала внесення українського борщу до спадщини ЮНЕСКО. Доказовою базою для останнього став, з-поміж іншого, фільм «Борщ. Секретний інгредієнт», у якому Клопотенко збирає рецепти страви з різних регіонів України. У 2023-му стрічка вийшла і на Netflix.
Із написаних на серветці стратегічних цілей ексдиректорці проєкту «Євген Клопотенко» Олександрі Фідкевич вдалось побудувати продукт вартістю десятки мільйонів гривень. На кулінарному сайті Клопотенка, який за даними Similarweb має 3 млн відвідань на місяць, понад 4000 рецептів. Частина сайту – онлайн-магазин з одягом, їжею, речами для дому та книгами.
Команда випустила п’ять видань із рецептами, а права на створення ще однієї книги продала американському видавництву Voracious за $200 000. Дохід проєкту приносить і реклама в соцмережах. На YouTube-каналі Клопотенка 23 млн переглядів, у Facebook-групі – понад 685 000 підписників.
Інші джерела доходу – майстер-класи, виступи та онлайн-курс «Сімпл Кукінг». Також Клопотенко – обличчя кількох брендів. Зокрема, продуктів власної марки мережі супермаркетів Varus, та сирів Komo. За 2022 рік проєкт Клопотенка зміг збільшити виторг на понад 30%.
- Разом із співзасновницею компанії «Нова Пошта» Інною Поперешнюк Євген Клопотенко – співвласник ресторану «Сто років тому вперед», мережі бістро «Інші», «Інші. Бар» та бістро сучасної української гастрономії «Полтава». Бар і бістро «Інші» у Львові працюють з рентабельністю 11%.
- Найбільш прибутковим у гастрохолдингу Клопотенка є флагманський ресторан «100 років тому вперед». За його словами, він приносить стільки ж, як чотири dark kitchen. У структурі медіахолдингу найбільший прибуток приносять соцмережі.
- В гастрохолдингу Клопотенка працюють 250 людей, 30 – у бренді.
- 20 вересня Клопотенко оголосив, що з 1 жовтня можна буде придбати франшизу «Інші». Пріоритетними обрали ринки Японії, Великої Британії та США. Франшизу продаватимуть і в Україні. Ціль – 50 закладів у США за два роки. Паушальний внесок – $35 000. Основний прибуток буде від роялті, яке становить 5% від обороту.