Інформація про Проєкт Євген Клопотенко

Євген Клопотенко, Креативні індустрії

Проєкт Євген Клопотенко /Катерина Москалюк для Forbes Україна
Виторг 2022 рік: 25 млн грн

Профайл

Місто
Київ
Виторг 2021 рік:
19 млн грн
Кількість працівників
150 млн грн

«Правильна й екологічна стратегія побудови особистого бренду зробила Євгена лідером та експертом кулінарної галузі», – каже CEO агентства інфлюенсер-маркетингу WhyNot? Enot та ресторатор Євген Таллер.  

Команда шеф-кухаря Клопотенка взяла участь у реформі шкільного харчування, залучила сотні світових шефів до допомоги українцям та ініціювала внесення українського борщу до спадщини ЮНЕСКО. Доказовою базою для останнього став, з-поміж іншого, фільм «Борщ. Секретний інгредієнт», у якому Клопотенко збирає рецепти страви з різних регіонів України. У 2023-му стрічка вийшла і на Netflix.

Із написаних на серветці стратегічних цілей ексдиректорці проєкту «Євген Клопотенко» Олександрі Фідкевич вдалось побудувати продукт вартістю десятки мільйонів гривень. На кулінарному сайті Клопотенка, який за даними Similarweb має 3 млн відвідань на місяць, понад 4000 рецептів. Частина сайту – онлайн-магазин з одягом, їжею, речами для дому та книгами. 

Команда випустила п’ять видань із рецептами, а права на створення ще однієї книги продала американському видавництву Voracious за $200 000. Дохід проєкту приносить і реклама в соцмережах. На YouTube-каналі Клопотенка 23 млн переглядів, у Facebook-групі – понад 685 000 підписників. 

Інші джерела доходу – майстер-класи, виступи та онлайн-курс «Сімпл Кукінг». Також Клопотенко – обличчя кількох брендів. Зокрема, продуктів власної марки мережі супермаркетів Varus, та сирів Komo. За 2022 рік проєкт Клопотенка зміг збільшити виторг на понад 30%.

Поруч в рейтингу «Next250»
«Елватех»
Олександр Філіпов та Віктор Мартинюк
150 млн грн
«Євросем»
Антон Посунько та Дмитро Шацман
320 млн грн
Участь в рейтингах
Статті по темі