У 2023 році оборот бренда «Євген Клопотенко» і гастрохолдингу «Інакші», співзасновником якого є шеф-кухар, сягне 160 млн грн. Цим прогнозом Клопотенко поділився в інтерв’ю Forbes.
Ключові факти
- Бізнес шеф-кухаря Євгена Клопотенка рухається за запланованим торік графіком. Якщо його вдасться дотриматися, оборот бізнесу сягне 160 млн грн. Торік цей показник становив 25 млн грн.
- Найбільш прибутковим Клопотенко називає флагманський ресторан «100 років тому вперед». Він приносить стільки ж, як чотири dark kitchen, що перебувають у структурі гастрохолдингу «Інакші». У медіахолдингу найбільший прибуток приносять рекламні кампанії у соцмережах. На YouTube-каналі Клопотенка 28 млн переглядів, у Facebook-групі з рецептами – понад 690 000 підписників.
- На наступний рік Клопотенко закладає виторг у 300 млн грн. Для цього він розвиває нові напрямки діяльності. Зокрема, з’явиться ферма для вирощування продуктів на продаж і для внутрішніх потреб закладів. До медіахолдингу доєднається консалтинг, продюсування шеф-кухарів, виробництво фото та відео про їжу для внутрішніх потреб і під зовнішні запити, а також food-сервіс для замовлення послуг шеф-кухарів.
Контекст
За 2022 рік бізнес Клопотенка зміг збільшити виторг на понад 30%. У 2021-му цей показник становив 19 млн грн.
На кулінарному сайті Клопотенка, який за даними Similarweb має 3 млн відвідувань на місяць, міститься понад 4000 рецептів. Частина сайту – онлайн-магазин з одягом, їжею, речами для дому та книгами.
Команда випустила п’ять видань із рецептами, а права на створення ще однієї книги продала американському видавництву Voracious за $200 000.
Інші джерела доходу – майстер-класи, виступи та онлайн-курс «Сімпл Кукінг». Також Клопотенко – обличчя кількох брендів. Зокрема, продуктів власної марки мережі супермаркетів Varus та сирів Komo.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.