Категорія
Новини
Дата

Євген Клопотенко прогнозує шестикратне зростання обороту своїх бізнесів – до 160 млн грн

1 хв читання

У 2023 році оборот бренда «Євген Клопотенко» і гастрохолдингу «Інакші», співзасновником якого є шеф-кухар, сягне 160 млн грн. Цим прогнозом Клопотенко поділився в інтерв’ю Forbes.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Бізнес шеф-кухаря Євгена Клопотенка рухається за запланованим торік графіком. Якщо його вдасться дотриматися, оборот бізнесу сягне 160 млн грн. Торік цей показник становив 25 млн грн. 
  • Найбільш прибутковим Клопотенко називає флагманський ресторан «100 років тому вперед». Він приносить стільки ж, як чотири dark kitchen, що перебувають у структурі гастрохолдингу «Інакші». У медіахолдингу найбільший прибуток приносять рекламні кампанії у соцмережах. На YouTube-каналі Клопотенка 28 млн переглядів, у Facebook-групі з рецептами – понад 690 000 підписників. 
  • На наступний рік Клопотенко закладає виторг у 300 млн грн. Для цього він розвиває нові напрямки діяльності. Зокрема, з’явиться ферма для вирощування продуктів на продаж і для внутрішніх потреб закладів. До медіахолдингу доєднається консалтинг, продюсування шеф-кухарів, виробництво фото та відео про їжу для внутрішніх потреб і під зовнішні запити, а також food-сервіс для замовлення послуг шеф-кухарів.
Євген Клопотенко прогнозує шестикратне зростання обороту своїх бізнесів – до 160 млн грн /Фото 1

Контекст

За 2022 рік бізнес Клопотенка зміг збільшити виторг на понад 30%. У 2021-му цей показник становив 19 млн грн.

На кулінарному сайті Клопотенка, який за даними Similarweb має 3 млн відвідувань на місяць, міститься понад 4000 рецептів. Частина сайту – онлайн-магазин з одягом, їжею, речами для дому та книгами. 

Команда випустила п’ять видань із рецептами, а права на створення ще однієї книги продала американському видавництву Voracious за $200 000.  

Інші джерела доходу – майстер-класи, виступи та онлайн-курс «Сімпл Кукінг». Також Клопотенко – обличчя кількох брендів. Зокрема, продуктів власної марки мережі супермаркетів Varus та сирів Komo.  

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд