Окрім України, шеф-кухар Євген Клопотенко планує вийти на ринки США, Великої Британії та Японії із франшизою бістро «Інші». Про це Клопотенко розповів у інтерв’ю Forbes.
Ключові факти:
- В Україні франшизу бістро «Інші» можна буде придбати з 1 жовтня. Для цього необхідно заповнити відповідну анкету. «Унікальна торговельна пропозиція нашого бізнесу – моє лице і українська кухня», – каже Клопотенко.
- За кордоном пріоритетними обрали ринки Японії, Великої Британії та США. З пропозицією співпраці планують прийти у компанії, які спеціалізуються на розвитку франшиз, як-от франшиза англійського шеф-кухаря та ресторатора Джеймі Олівера. Ціль Клопотенка – відкрити 50 закладів у США за два роки.
- У США, Японії та Великій Британії Клопотенку ще потрібно зареєструвати торговельну марку. На перемовини закладають рік часу.
- Паушальний внесок – $35 000. Основний прибуток очікують від роялті, що становить 5% від обороту.
- Серед найбільших українських франшиз Клопотенко згадує «Чорноморку», заклади Дмитра Борисова, «Галю Балувану». «Вони готують не українську кухню, – каже Клопотенко. – Ми ж робимо українську їжу, але у нас поки немає потужних команд для розвитку франшизи. Ми не можемо швидко вийти за кордон». Позицію мережі бістро «Інші» він вважає найкращою серед гравців ринку з точки зору потенціалу та цінності бренду.
Контекст
У березні 2022-го Євген Клопотенко із співзасновницею компанії «Нова Пошта» Інною Поперешнюк відкрили бістро «Інші» у Львові. У 2023-му з’явився «Інші. Бар».
Протягом усього часу роботи закладів команда отримувала багато запитів на франшизу та можливість відкриття нових закладів як в Україні, так і за її межами, йдеться на сторінці «Інші». Процес створення франшизи запустили у вересні 2022 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.