Фото надані АТБ
Категория
Партнерский материал
Дата

Гуманітарний фронт країни: як ритейлери забезпечують продуктами «гарячі точки»

2 хв читання

Фото надані АТБ

Корпорація АТБ – чи не найбільший ритейлер країни, що з перших днів війни постачає продукти першої необхідності у локації по всій країні. Компанія розповіла, як працює під час війни та підтримує ланцюжок постачань.

Підготовка 

Підготовчі заходи у корпорації АТБ сформувалися ще з 2014 року, коли компанія втратила 152 магазини мережі та розподільчий центр компанії через анексію Криму та війну на Донбасі.

Крім втрат, команда отримала цінний досвід: оперативна перебудова логістики у воєнних обставинах, забезпечення її гнучкості, протоколи для запуску бізнес-процесів у кризових обставинах. Коли на початку 2022 року з’явилась інформація про вторгнення російських військ до України, ці протоколи актуалізували.

У перші дні війни було сформовано оперативний штаб, який у режимі реального часу та оперативного реагування стежить за розгортанням та зміною географії бойових дій. Всі процеси було зорієнтовано на максимальну «живучість» мережі.

Сьогодні установка АТБ – не про бізнес, а про безпеку та допомогу людям.

Гуманітарний фронт країни: як ритейлери забезпечують продуктами «гарячі точки» /Фото 1

Фото надані АТБ

Як нині функціонує мережа АТБ

З моменту вторгнення російських загарбників до України втрати мережі АТБ за приблизними оцінками складають десятки мільярдів гривень. На початок квітня понад три сотні магазинів тимчасово зачинені у зонах активних бойових дій та тимчасово окупованих територіях, з них близько сотні знищені бомбардуваннями та обстрілами, або стали жертвами мародерів у російській військовій формі. Корпорація втратила 4 розподільчі центри із восьми: два із них розгромлені обстрілами, а стан ще двох невідомий, бо вони перебувають на територіях, які контролюють загарбники.

Тому пріоритет – безпека персоналу та відвідувачів. Магазини мережі не працюють лише на тимчасово окупованих територіях. Також діє мережа опорних магазинів у великих містах країни – Києві, Харкові, Сумах, Миколаєві та інших. Менеджери на ходу перебудовують логістику постачань.

Зараз ми не рахуємо збитки – ми рахуємо час до завершення війни та повернення до мирного життя

Співробітники – це «перша лінія фронту»: разом із мешканцями «гарячих точок» вони часто поруч сидять у підвальних приміщеннях магазинів, які компанія відкрила для всіх, хто потребує укриття під час повітряної тривоги. Ці приміщення забезпечені всім необхідним. 

Щоденний подвиг роблять водії: під обстрілами завантажують та перевозять продукти через найгарячіші точки. Компанія неймовірно пишається людьми, які сьогодні допомагають вистояти громадам по всій Україні.

Гуманітарний фронт країни: як ритейлери забезпечують продуктами «гарячі точки» /Фото 2

Фото надані АТБ

Як лібералізація імпорту допомагає ланцюжку постачань

Зараз ланцюги постачань опинились у зонах активних бойових дій. Проте політика компанії в роботі з партнерами – це взаємні кроки назустріч. 

АТБ – не лише ритейлер No1, це роботодавець для десятків тисяч людей. Для постачальників мережа суттєво скоротила період розрахунків за поставлений товар – це допомога партнерам, щоб вистояти у цей важкий час. 

Великий плюс – здійснена урядом лібералізація імпорту: до України дозволено імпортувати продукти харчування без маркувань українською мовою. Це допоможе оперативно нівелювати дефіцит важливих товарних позицій.

Ключові ініціативи мережі АТБ щодо допомоги громадам та захисникам

  • Загальний внесок корпорації та мережі АТБ в обороноздатність та гуманітарні проєкти перевищує 200 млн грн. 
  • Із них 100 млн грн – сплачені наперед податки до бюджету. 
  • Інші кошти – спрямовано на гуманітарні проєкти для надання допомоги мирним мешканцям у зонах бойових дій або під час евакуації, медичним установам, волонтерським організаціям, прихисткам. 
  • У магазинах АТБ розгорнута загальнонаціональна програма збору гуманітарної допомоги та екіпірування для захисників, які команда часто власноруч доставляє у місця з найбільшою потребою. 

Поки Україна відвойовує мирне життя, ритейлери завдяки захисту ЗСУ повертаються на безпечні території та допомагають підтримувати нормальне життя.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд