Coca-Cola HBC заявила про зобов’язання досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Як глобальний бізнес досягатиме мети — розповідають представники компанії.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
«Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» — лідер українського ринку безалкогольних напоїв, що входить до Coca-Cola HBC Group. Компанія оперує у 29 країнах світу та обслуговує понад 595 млн споживачів по всьому світу.
Принципи сталого розвитку: чого вдалося досягнути
Дотримання принципів сталого розвитку — один з пріоритетних напрямків стратегії компанії. Ці ініціативи передбачають задоволення потреб споживачів, прозорі партнерські стосунки, відповідальне ведення бізнесу та дбайливе ставлення до довкілля.
Окрім того, компанія здійснює вагомі внески у соціально-економічний розвиток локальних громад. Таким чином, Coca-Cola HBC Group створює нові цінності для бізнесу та суспільства.
За останнє десятиліття компанія вдвічі скоротила обсяг прямих викидів. У березні 2021 року Coca-Cola HBC визнали світовим лідером зі сталого розвитку в галузі виробництва напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса. Титул компанія отримує вже впʼяте за останні 7 років.
Нещодавно компанія зобов’язалась досягти повної вуглецевої нейтральності у межах усього ланцюга збуту до 2040 року.
«Це зобовʼязання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невідʼємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті», — пояснив Зоран Богдановіч, виконавчий директор Coca-Cola HBC.
Як саме компанія планує нейтралізувати викиди вуглекислого газу?
Реалізувати амбітну мету в Coca-Cola HBC Group планують поступово, але впевнено: до 2030 року, компанія скоротить викиди спершу на 25%, а протягом наступних десяти років – на 50%.
Левова доля викидів виникає внаслідок дій третіх осіб. Для розвʼязання цієї проблеми, Coca-Cola HBC розширюватиме партнерські відносини із постачальниками.
Для досягнення мети Coca-Cola HBC планує такі дії:
- інвестувати 250 млн дол. США в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року;
- 100-відсотковий перехід до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії;
- прискорити перехід до пакування закритого циклу із нижчим вмістом вуглецю завдяки використанню вторинного PET, відмові від пластику у вторинній упаковці;
- надавати замовникам енергоефективні та екологічно чисті холодильники;
- скорочувати викиди, які утворюються під час використання сільськогосподарської продукції для виробництва напоїв;
- запровадити програму «Green Fleet» («Екологічний автопарк»), яка передбачатиме перехід до безвуглецевих або низьковуглецевих транспортних засобів.
Для досягнення цілей компанія озброїлася підтримкою партнерів та лідерів у сфері сталого розвитку.
«Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети», – зазначив Маркус Пфаннер, віцепрезидент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak.
Окрім того, Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу «Race to Zero», яка пропагує скорочення викидів до нуля.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.